destroy i death metal versjon er konge.Lake-Bodom wrote:Nei den cover versjonen der er ikke mye kul. Til og med den techno greia er bedre enn den. Forøverig enn av de bedre låtene til Windir.Laraque27 wrote:Men den kulaste cover-versjonen på Valfar-plata.Tiwar wrote:Destroy derimot syns jeg er den svakeste Windir-låta.
Windir
-
Topic author - Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Death er ikke min favorit sjanger akkurat.olavr wrote:destroy i death metal versjon er konge.Lake-Bodom wrote:Nei den cover versjonen der er ikke mye kul. Til og med den techno greia er bedre enn den. Forøverig enn av de bedre låtene til Windir.Laraque27 wrote:Men den kulaste cover-versjonen på Valfar-plata.Tiwar wrote:Destroy derimot syns jeg er den svakeste Windir-låta.
stupid ignoramusLake-Bodom wrote:Death er ikke min favorit sjanger akkurat.olavr wrote:destroy i death metal versjon er konge.Lake-Bodom wrote:Nei den cover versjonen der er ikke mye kul. Til og med den techno greia er bedre enn den. Forøverig enn av de bedre låtene til Windir.Laraque27 wrote:Men den kulaste cover-versjonen på Valfar-plata.Tiwar wrote:Destroy derimot syns jeg er den svakeste Windir-låta.
takk.Melodia wrote:Likferd.
Høres ut som jeg kanskje har peil på hva jeg prater om her, men jeg liker egentlig bare DAUDEN!
Forøverig 1.Sóknardalr
2. Arntor
3. Likferd
4. 1184
Men de er alle geniale i mine øyne.
babymetal wrote:Laraque27 wrote:Men den kulaste cover-versjonen på Valfar-plata.Tiwar wrote:Destroy derimot syns jeg er den svakeste Windir-låta.
Hallo, det er jo "Mørkets fyrste"
Haha, enig.
-
- Poser
- Mood:
Destroy-coveren høres ut som kjedelig death ala Mindgrinder. Derimot er Enslaved og Weh sine coverlåter j****g kule. Og teknolåten er om ikke annet hvertfall bedre enn Finntroll sin versjon av Ending.
ROCK!
Domination wrote:Destroy-coveren høres ut som kjedelig death ala Mindgrinder. Derimot er Enslaved og Weh sine coverlåter j****g kule. Og teknolåten er om ikke annet hvertfall bedre enn Finntroll sin versjon av Ending.
Finntrolls versjon av Ending er rå som bare f**n! Konge
-
- Poser
- Mood:
Liker ikke Finntroll og synes heller ikke den coveren var noe særlig for meg.Vorax wrote:Domination wrote:Destroy-coveren høres ut som kjedelig death ala Mindgrinder. Derimot er Enslaved og Weh sine coverlåter j****g kule. Og teknolåten er om ikke annet hvertfall bedre enn Finntroll sin versjon av Ending.
ROCK!
Heh, delte meninger om coverlåtene her. Jeg syns Enslaved, Finntroll og Notodden All-Stars sine covre kun blir kjipe kopier som ikke inneholder noe av den stemningen som de originale låtene har. Weh og E-Head sine coverversjoner blir derimot mye mer originale, og dermed funker de fett. Syns jeg da.
-
- Belieber
- Mood:
Domination wrote:Liker ikke Finntroll og synes heller ikke den coveren var noe særlig for meg.Vorax wrote:Domination wrote:Destroy-coveren høres ut som kjedelig death ala Mindgrinder. Derimot er Enslaved og Weh sine coverlåter j****g kule. Og teknolåten er om ikke annet hvertfall bedre enn Finntroll sin versjon av Ending.
Jeg liker finntroll meget godt, og noe av det som er bra med denne coveren er at de setter sitt eget preg på den. Meget bra
Haha!Dauden wrote:takk.Melodia wrote:Likferd.
Høres ut som jeg kanskje har peil på hva jeg prater om her, men jeg liker egentlig bare DAUDEN!
Forøverig 1.Sóknardalr
2. Arntor
3. Likferd
4. 1184
Men de er alle geniale i mine øyne.
babymetal wrote:hellthrash wrote:Stian liker alle platene like godt.. Også er det den beste dvden han har sett!
Og Stian skal ALLTID nevnes når det er snakk om Windir.
Eit must!
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Tidenes norske band...
1) Arntor
2) Likferd
3) 1184
4) Soknadalr
De tre første står til terningkast 6 (7 egentlig for Arntor), mens Soknadalr må nøye seg med 5. Mye snacks på 1-cden av best-of++'en, med et uhederlig untak av Destroy som er bortimot ugjennkjennelig og rett og slett et makkverk. Death Metal suger til tider voldsomt...
1) Arntor
2) Likferd
3) 1184
4) Soknadalr
De tre første står til terningkast 6 (7 egentlig for Arntor), mens Soknadalr må nøye seg med 5. Mye snacks på 1-cden av best-of++'en, med et uhederlig untak av Destroy som er bortimot ugjennkjennelig og rett og slett et makkverk. Death Metal suger til tider voldsomt...
Jeg vil rangere dem slik:
1. "Sóknardalr"
2. "Arntor"
3. "Likferd"
4. "1184"
Synes de alle er meget gode, men de to første utpeker seg som klare favoritter for mitt vedkommende. "Valfar, Ein Windir" er også helt godkjent.
1. "Sóknardalr"
2. "Arntor"
3. "Likferd"
4. "1184"
Synes de alle er meget gode, men de to første utpeker seg som klare favoritter for mitt vedkommende. "Valfar, Ein Windir" er også helt godkjent.