Gorgoroth
-
- Po
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Pentagram. Her "synger" Hat så stilig at det er sykt. Tror faktisk "Chrishing the Scepter" var den første BM-låta jeg hørte noensinne, og har vært en av de aller største favorittene siden. Men alle skivene er rå.
Det er forskjell på å HØRE på metal, og å VÆRE metal.
Salt i såret gir ro i sjelen.
Salt i såret gir ro i sjelen.
Herre min hatt. Pentagram er så utrolig gjennomført, Ritual og Crushing The Scepter er låter som skiller seg ut, men makan.... Hat er forøvrig den tøffeste fyren i byen.
Gaahl wrote:Herre min hatt. Pentagram er så utrolig gjennomført, Ritual og Crushing The Scepter er låter som skiller seg ut, men makan.... Hat er forøvrig den tøffeste fyren i byen.
Han synger bedre enn deg?
-
- Poser
- Mood:
Heretic wrote:Hva er det du liker med Black Metal da?Gaahl wrote:Ingenting av det jeg liker med Black Metal finnes på den skiva....
Incipit s***n er nok den Gorgoroth utgivelsen som er lettest å høre på for folk som ikke har så god kjenning til Gorgoroth og black metal generelt, men jeg synes ikke skiva blir dårlig av den grunn, mulig den har litt mindre levetid en de andre skivene, men bare litt!
Incipit s***n er jo en ganske eksperimental plate i forhold til de andre utgivelsene deres, og den styrer unna mange av BM klisjene. Så du er jo inne på noe, selv om du tar 110% prosent feil når det kommer til kvaliteten over denne skiva.
Veldig enig med deg her. Synes Screamforum Gaahl er kraftig ute på Hardangervidda her. Etter 95-96 synes jeg "Incipit s***n" faktisk er en av de beste black metal utgivelsene fra Norge. Som du sier er jo skiva veldig eksperimental, men akkurat det synes jeg faktisk gjorde plata vanskelig å høre på, tok litt tid før denne satt. Denne skiva har låter som faktisk er blant det mest brutale dem har gjort, og ikke minst en del sære stemninger som ikke finnes på de øvrige Gorgoroth skivene. Glimrende skive, klart bedre enn både "Destroyer" og "Twilight of the idols".
DØDSMARSJ TIL h*****e!
Skjønner ikke hvorfor det er så få som liker "Twilight Of The Idols". Genial skive! Procreating s***n, forces of s***n storms, teeth grinding, exit - through carved stones; masse bra låter.
"He's fukkin Arkon the grave robber"
bananeple wrote:Skjønner ikke hvorfor det er så få som liker "Twilight Of The Idols". Genial skive! Procreating s***n, forces of s***n storms, teeth grinding, exit - through carved stones; masse bra låter.
Skiva er jo konge den, men Gorgoroth har utgivelser som er enda fetere enn den. Lite som er dårlig i diskografien til dette bandet.
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
De tre første skivene er geniale, men under the dign of hell er vel favoritten for øyeblikket. fantastisk skive.
Edit: Under the SIGN
Edit: Under the SIGN
-
- Spermatozoon
- Mood:
disse guttene har jo så mye koselige hits at det blir vanskelig å velge en skive...ingenting som er så stas som å ralle til "Profetens aapenbaring etter ett par pils for mye.."
1. Under The Sign Of Hell
2. Pentagram
3. Destroyer
4. Incipit s***n
5. Antichrist
Eneste som ikke holder helt mål av de 5 første er Antichrist. Kul skive, så absolutt. Men blir litt kjedelig sammenlignet med de andre.
De to siste skivene er ufattelig ræva. Lett to av de dårligste skivene jeg noensinne har hørt, uansett sjanger!
på slagmark langt mot nord
2. Pentagram
3. Destroyer
4. Incipit s***n
5. Antichrist
Eneste som ikke holder helt mål av de 5 første er Antichrist. Kul skive, så absolutt. Men blir litt kjedelig sammenlignet med de andre.
De to siste skivene er ufattelig ræva. Lett to av de dårligste skivene jeg noensinne har hørt, uansett sjanger!
på slagmark langt mot nord
Delt #1. Antichrist \ Under the Sign of Hell
2. Twilight of the Idols: In Conspiracy with s***n
3. Pentagram
4. Ad Majorem Sathanas Gloriam
5. True Norwegian Black Metal: Live in Grieghallen
6. Incipit s***n
7. Destroyer
2. Twilight of the Idols: In Conspiracy with s***n
3. Pentagram
4. Ad Majorem Sathanas Gloriam
5. True Norwegian Black Metal: Live in Grieghallen