Kirkevold wrote:Knugen wrote:Demanufacture uten tvil
som jeg skulle sagt det selv.
men soul of a new machine er j****g feit den og!
Som je sku sagt det sjøl
It is currently 20 Dec 2024, 09:33
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
MARDUK wrote:Tenebres wrote:Marduk, jeg er fullstendig enig med deg. Det er ikke mange trommiser som klarer å spille en vanlig trommetakt mens de spiller AKKURAT det samme som gitaren på basstrommen. Slå den.
Etter min mening er det han som gjør bandet. Selvfølgelig trengs alle elementene, men alle råe partiene er rå pga han.
Post by Johnny Jackal »
Conan wrote:VinterVarg wrote:Møkkband, jeg har sisteskiva i digipack til salgs!
hvorfor har du den da hvis bandet er så dårlig?
Tenebres wrote:De 2 første er gode saker, særlig Demanufacture. Etterpå er det like spennende som kalde spaghetti uten smør.
Har sett dem live i 1994(?) og det var utrolig fett. En stor pluss til trommisen som klarer å spille på basstrommen akkurat hva gitaristen spiller mens han fortsetter på en "vanlig" rytme på de andre trommene. Fy f**n!
Post by Conan »
ZNDN wrote:Tenebres wrote:De 2 første er gode saker, særlig Demanufacture. Etterpå er det like spennende som kalde spaghetti uten smør.
Har sett dem live i 1994(?) og det var utrolig fett. En stor pluss til trommisen som klarer å spille på basstrommen akkurat hva gitaristen spiller mens han fortsetter på en "vanlig" rytme på de andre trommene. Fy f**n!
Jupp, Herrera er f**n meg en strålende trommis!
MARDVK wrote:Ny skive ute i disse dager!
Samples på hjemmesida høres ok ut, veldig "Obsolete"-ish.
Er trommeprogrammering denne gangen, men med tanke på soundet til bandet spiller ikke det så stor rolle.
Noen som har hørt?
Samplene hørtes veldig OK ut, men frykter at det NOK en gang blir som alt etter Demanu/Obso; at skivene inneholder en del knallfete låter, men som abum holder det ikke. Selv om Mechanize overrasket litt. Likte dog synthbruken på samplene.
Edit: Untatt religion-sangen. Fyfaen så kleint.