De ikke-fullt-så-store norske black metal band
Stemmer self. TAAKE.
Fikk dødheimgaard med kronet til Harald fra satannichen her om dagen,men ikke fått hørt på den ennu.
Taake nattestid bjørgvin og dødskvad er for meg noe av det sterkeste i sjangeren uansett nasjonalitet.Ragnarok har noe kult,og høst er jo mannen.
For å si det sånn,Når jeg må ty til vekter og slik i skoleferien for karaten er stengt er det under the sign først og bjørgvin etterpå. DEilig som s***n.Liker også kvist og sworn og tror faktisk det er mye fint i vente fra de unge gutta som kommer sigende (og heilende)
Fikk dødheimgaard med kronet til Harald fra satannichen her om dagen,men ikke fått hørt på den ennu.
Taake nattestid bjørgvin og dødskvad er for meg noe av det sterkeste i sjangeren uansett nasjonalitet.Ragnarok har noe kult,og høst er jo mannen.
For å si det sånn,Når jeg må ty til vekter og slik i skoleferien for karaten er stengt er det under the sign først og bjørgvin etterpå. DEilig som s***n.Liker også kvist og sworn og tror faktisk det er mye fint i vente fra de unge gutta som kommer sigende (og heilende)
En af dem er Kim Jubas på 33 år, der drømmer om en tilværelse udenfor Kofoedsminde. Han har dog selv erkendt, at det nok ikke bliver foreløbig. Han har alene i løbet af det seneste halve år haft fem voldsepisoder.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Embryo
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Krypt wrote:Gjerne skyt meg for at jeg sier dette; men det er kun Trondheim som leverer ordentlig Black Metal i Norge for tiden. Og da mener jeg Black Metal.
Ikke spør meg hvorfor det er slik.
Mye som er hørbart fra andre plasser i landet for tiden, men skal være enig i at det beste har blitt lagd i Trondheim. Men vi jobber jo med saken.
-
- Belieber
- Mood:
Mephistofeles wrote:Krypt wrote:Gjerne skyt meg for at jeg sier dette; men det er kun Trondheim som leverer ordentlig Black Metal i Norge for tiden. Og da mener jeg Black Metal.
Mye som er hørbart fra andre plasser i landet for tiden, men skal være enig i at det beste har blitt lagd i Trondheim. Men vi jobber jo med saken.
Som Furze?
*Klappe seg på beinet og skratte som f**n*
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Coffincrawler wrote:Mysticum - Fordi de har et jevnt og meget bra(men lite) repetoar. Og fordi de er selve læreboka på hvordan man lager fet black metal med trommemaskin.
Ulver - Har prestert å lage bra plater innen tildels ulike sjangere, en formidabel prestasjon.
Her er vi på samme bølgelengde Renè!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Thorns selvsagt, både pga kvalitet og innflytelse. Håpløst ignorert.
Ellers er Mysticum et band som burde vært i pollen.
Ulver og DHG ligger tettest etter, to viktige band som tør prøve andre ting.
Ellers er Mysticum et band som burde vært i pollen.
Ulver og DHG ligger tettest etter, to viktige band som tør prøve andre ting.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Be
- Mood:
Krypt wrote:Gjerne skyt meg for at jeg sier dette; men det er kun Trondheim som leverer ordentlig Black Metal i Norge for tiden. Og da mener jeg Black Metal.
Man kan si mangt om Trondheim, men akkurat dette her er vel litt ljug.
-
- Belieber
- Mood:
Windir og Ulver får min stemme blant alternativene (derfor gidder jeg ikke å stemme).
Windir har gitt ut noen herlige plater i form av "Sóknardalr" og "1814" som det bare oser herlige melodier ut av, og jeg tror at jeg er den eneste som synes at "Arntor" er den dårligeste skiva i Windir-diskografien.
Ulver sine tre første plater er klassikere, spesielt "Bergtatt" som er blant mine største favoritter gjennom tidene.
Windir har gitt ut noen herlige plater i form av "Sóknardalr" og "1814" som det bare oser herlige melodier ut av, og jeg tror at jeg er den eneste som synes at "Arntor" er den dårligeste skiva i Windir-diskografien.
Ulver sine tre første plater er klassikere, spesielt "Bergtatt" som er blant mine største favoritter gjennom tidene.
KOMMER MEG IKKE INN PÅ FORUMET!
HJELP!
HJELP!