De ikke-fullt-så-store norske black metal band
Synes veldig mange av banda i pollen er mer eller mindre kjedelige.
Ganske lett valg med Ulver og DHG som jo er to av de beste uansett størrelse. Liker godt Borknagar sine plater fra slutten av 90tallet. Thorns har jeg igrunn ikke hørt, sammenliknbart med noe ?
Ganske lett valg med Ulver og DHG som jo er to av de beste uansett størrelse. Liker godt Borknagar sine plater fra slutten av 90tallet. Thorns har jeg igrunn ikke hørt, sammenliknbart med noe ?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spermatozoon
- Mood:
tårns e bæst lisom hehe ehe he
Drugs are no fun, drugs endanger the life and happiness of millions.
It must never stop, we appeal to the youth of today, never stop the madness.
It must never stop, we appeal to the youth of today, never stop the madness.
brodie wrote:Synes veldig mange av banda i pollen er mer eller mindre kjedelige.
Litt Moonfog, men samtidig ganske industrielt til tider. Tipper du kan like det.
Ildhardh wrote:Kom til å tenke på koldbrann, de hadde fått min stemme om de hadde stått der.
Koldbrann har ikke fartstiden eller diskografien til å være med i denne gjengen. Det at de er bedre enn flesteparten på listen hjelper ikke.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
gnombob wrote:Ildhardh wrote:Kom til å tenke på koldbrann, de hadde fått min stemme om de hadde stått der.
Koldbrann har ikke fartstiden eller diskografien til å være med i denne gjengen. Det at de er bedre enn flesteparten på listen hjelper ikke.
Det var nøyaktig den samme vurderingen jeg gjorde. Var flere band jeg utelot å nevne i pollen på det grunnlaget.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Koldbrann (og flere andre "nyere" band) er bedre enn det meste på listen, ja.
Også enig med de som nevnte at Hades, Mysticum og Limbonic Art burde vært med i pollen.
Tsjuder fikk min stemme.
"Black" metal er vel å dra noen tolkninger litt langt også..
Også enig med de som nevnte at Hades, Mysticum og Limbonic Art burde vært med i pollen.
Tsjuder fikk min stemme.
"Black" metal er vel å dra noen tolkninger litt langt også..
stemte 1349, synes de har fått frem en brutal greie, i allefall med beyond the ap. albummet.. men jeg kunne lilke gjerne stemt Thorns eller Ulver.. er de tre det står mellom for min del..
..and for you who walk through the mourning mist, those fainted eayes of all dreams perdition..
www.myspace.com/irrchaos
www.myspace.com/irrchaos