Kullsvart April.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Bra måned. Håper å få sjekket ut mye av dette gratis, for så å kjøpe det som er bra. Har stor tro på Satyricon. Ihsahn kan overraske, men blir det sirkus tror jeg ikke det passer meg.
Kommer KoK er jeg spent på den, absolutt.
Kommer KoK er jeg spent på den, absolutt.
-
- Rocker
- Mood:
Gleder meg mest til Sodom! Celtic Frost blir sikkert gøy, She Said Destroy blir fett, og Satyricon kan bli kult...
-
- Rocker
- Mood:
Gleder meg mest til Sodom! Celtic Frost blir sikkert gøy, She Said Destroy blir fett, og Satyricon kan bli kult...
Var forøverig helt sikker på at denne pollen hadde et eller annet med Inferno å gjøre før jeg gikk inn, hehe...
Var forøverig helt sikker på at denne pollen hadde et eller annet med Inferno å gjøre før jeg gikk inn, hehe...
-
- Belieber
- Mood:
Carpathian Forest og Sodom av dissa
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
Mye interessant i April, det jeg ser mest frem til er:
Carpathian Forest - f**k You All og Ihsahn - The Adversary. Men det blir også spennende å høre hva Celtic frost og Satyricon har fått til uten at jeg har spesielt store forventninger til noen av dem. Satyricon skuffet stort med Volcano, og CF har vel ikke gjort annet siden midten på åttitallet.
Carpathian Forest - f**k You All og Ihsahn - The Adversary. Men det blir også spennende å høre hva Celtic frost og Satyricon har fått til uten at jeg har spesielt store forventninger til noen av dem. Satyricon skuffet stort med Volcano, og CF har vel ikke gjort annet siden midten på åttitallet.
Sodom!! Satyricon, Carpathian Forest
Og nå har jeg endelig fått hørt Celtic Frost og det var jaggu fett. Men jeg har tross alt bare hørt en skive og vet ikke hvordan de andre skivene er, så gleder meg ikke no spesielt til den nye.
Og nå har jeg endelig fått hørt Celtic Frost og det var jaggu fett. Men jeg har tross alt bare hørt en skive og vet ikke hvordan de andre skivene er, så gleder meg ikke no spesielt til den nye.
Elsk meg fra hofta, det er rock'n roll
-
- Poser
- Mood:
Gleder meg til Satyricon, Sodom og Ihsahn, men også Vreid og Keep of Kalessin skal sjekkes ut. Kanskje jeg gir Celtic Frost en lytt også.
ROCK!
-
- Belieber
- Mood:
Satyricon og Celtic Frost har jeg trua på. Ihsahn kommer til å suge massivt, Carpathian Forest enda mer, og Vreid interesserer meg et stykke oppi tolvfingertarmen.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Embryo
- Mood:
bananeple wrote:Mange utsettelser også. Så f. eks at f**k You All skulle komme ut i november i fjor, sammen med gorgorothskiva, er ikke helt sikkert det kommer i april alt sammen, eller er det bekreftet (igjen) ?
men nå er ihvertfall cf skiva klar for utgivelse. det var den ikke i november.
Greit nok. Gleder meg uansett noe j****g, CF er grisebraolavr wrote:bananeple wrote:Mange utsettelser også. Så f. eks at f**k You All skulle komme ut i november i fjor, sammen med gorgorothskiva, er ikke helt sikkert det kommer i april alt sammen, eller er det bekreftet (igjen) ?
men nå er ihvertfall cf skiva klar for utgivelse. det var den ikke i november.
"He's fukkin Arkon the grave robber"
Er spent på Sodom, men ellers ingen.
Gleder meg vel ikke, har ikke trua på nye skiver fra gamle thrashband.
Gleder meg vel ikke, har ikke trua på nye skiver fra gamle thrashband.
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
-
- Belieber
- Mood:
bananeple wrote:Noen som har noen anelser om hvordan Gorgoroth-skiva vil bli?
Garantert noe melodiøs Death/Thrash
-Excuse me, Miss. Are your children twins?