Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Marilyn Manson

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste Marilyn Manson skive?

Portrait of an American Family
1
3%
Smells Like Children
1
3%
Antichrist Superstar
17
43%
Mechanical Animals
9
23%
Holy Wood
9
23%
The Golden Age of Grotesque
3
8%

Total votes: 40

Kvide
Bel
Bel
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kvide »

Alle skivene suger, og det er ikke metall for fem flate øre.

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Necrolord wrote:Alle skivene suger, og det er ikke metall for fem flate øre.

Trådens mest usaklige til nå. Lyst å forklare HVORFOR de suger og hva som ikke er metal?
Image

gnombob
Belieber
Belieber
Mood:

Post by gnombob »

Hva gjør dette til noe annet enn metall? Alle de unge personene som liker det? Grow up.
Image

FOH
Spermatozoon
Mood:

Post by FOH »

Uansett hvor mye du syns det suger, så er det fortsatt metal.
Skinhead, skinhead, looking for a fight!
Image

Reimers
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Reimers »

jeg liker Antichrist Superstar best

dritekongen
Spermatozoon
Mood:

Post by dritekongen »

jeg ser ikke hva dette bandet har med verken metall eller ekstremitet å gjøre, hvis noen kunne ta seg tid til å liste opp hva som gjør dem til et metallband hadde jeg lest nøye og med skjerpet interesse.

ellers; ingen av platene deres har imponert meg i det hele tatt. jeg har en singel med "the beautiful people" og "sweet dreams" på, som kom ut ca. da de to låtene ble spilt høyest. den er fullt hørbar, dog skjønner jeg ikke hvor de fikk idéen fra. hvorfor putte de to største hitsa på samme singel?
Image

Runar
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Runar »

dritekongen wrote:jeg ser ikke hva dette bandet har med verken metall eller ekstremitet å gjøre, hvis noen kunne ta seg tid til å liste opp hva som gjør dem til et metallband hadde jeg lest nøye og med skjerpet interesse.
Er det så vanskelig å forstå? Tunge gitarer, tunge og noen ganger harde rytmer, tekster om det okulte eller dop, et image som provoserer, headbanging og diverse andre metallklisjeer.

dritekongen wrote: ellers; ingen av platene deres har imponert meg i det hele tatt. jeg har en singel med "the beautiful people" og "sweet dreams" på, som kom ut ca. da de to låtene ble spilt høyest. den er fullt hørbar, dog skjønner jeg ikke hvor de fikk idéen fra. hvorfor putte de to største hitsa på samme singel?
Sweet Dreams kom ut på albumet før og har sin egen singel. Den som er på den singelet du har er vel litt annerledes en den som er på Sweet Dreams-singelen som kom ut året før.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Sykt rævva. Dette hører definitivt ikke hjem i ekstremmetal forumet.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

Fettsnerk
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Fettsnerk »

I mine ører er Manson industriell hardrock, ikke metall. Har ikke hørt nok til til å uttale meg om hvilke skiver som er best, men det var uansett noe av det minst engasjerende jeg har hørt.

dritekongen
Spermatozoon
Mood:

Post by dritekongen »

Runar wrote:Er det så vanskelig å forstå? Tunge gitarer, tunge og noen ganger harde rytmer, tekster om det okulte eller dop, et image som provoserer, headbanging og diverse andre metallklisjeer.

men da er jo misfits også metall, og det er det jo ingen som påstår? jeg hører ikke metall i riffingen til marilyn manson, i mine ører er de et hardrockband med en vag helling mot industrielt fjaseri. nå høres jo "hardrock" uendelig mindre hardt ut enn "metall," så jeg skjønner vel hvorfor fansen deres (og sikkert bandet sjøl) foretrekker sistnevnte, men jeg hører det iallfall ikke.

Runar wrote:Sweet Dreams kom ut på albumet før og har sin egen singel. Den som er på den singelet du har er vel litt annerledes en den som er på Sweet Dreams-singelen som kom ut året før.

å? da er det vel jeg som roter. det står ikke noe på singelen (som jeg har sett, mheh) om at det er en annen versjon, men jeg regner med du vet bedre enn meg.
Image

Lake-Bodom
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Lake-Bodom »

Holy Wood uten tvil!!! Knall skive!!!

Centurion
Belie
Belie
Mood:

Post by Centurion »

Har ikke mye sansen for MM. Hadde min periode sent 90 hvor jeg synes det var ok. Kjøpte Antichrist og hørte en del på den. Skal jeg si at noe er "best" må det være M Animals. De rolige låtene på den går ann til tider.

DarthVidar
Poser
Poser
Mood:

Post by DarthVidar »

Mer hardrock enn metal, men det er nuh såh. Enkelte kule låter, men ennå til gode å høre et helt album som er bra.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

Draum
Beli
Beli
Mood:

Post by Draum »

Oi, det var jaggu lenge siden.. *Mimre*
Jeg syntes Antichrist superstar var j***a fet i sin tid, men det er så lenge siden jeg har hørt noe på dette bandet.
Er nok ikke helt sikker på om jeg klarer å være like entusiastisk over dette lengre.
Kan forøvrig si meg enig i at jeg reagerte over dette spørsmålet i Extrem metal forumet..

Evral
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Evral »

"Mechanical Animals" er best, men nesten alt det andre er fett også!

DOH
Poser
Poser
Mood:

Post by DOH »

Beautiful People er ei kul låt. Det meste andre jeg har hørt fra den kanten har derimot vært under pari.

Har forøvrig et j****g fett videoklipp fra en Nine Inch Nails-konsert. De begynner å spille Starfuckers Inc, og så kjem Marilyn Manson på scena og synger låta med dem, og publikum går bananas. Etter det kjører de Beautiful People sammen. Sikkert kult for de som var der, regner med at NIN og Marilyn Manson-fans i stor grad er den samme gjengen.

DarthVidar
Poser
Poser
Mood:

Post by DarthVidar »

DOH wrote: regner med at NIN og Marilyn Manson-fans i stor grad er den samme gjengen.
Jepp. Idioter finner man overalt. :wink:
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

Navigator
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Navigator »

Har bare hørt Mechanical Animals, det er aboslutt et bra album, men litt langdrøyelig i lengden, Synes vel det om Marilyn Manson.
Synes det passer inn på Extreme Metal forumet, siden jeg vil betegne Marilyn Manson som et Industriellt Gothic Metal band.
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."

stunix
Belieber
Belieber
Mood:

Post by stunix »

Stemte "Mechanical Animals". Hører ikke på Marilyn Manson til vanlig, men ved festlige sammenkomster synes jeg det fungerer godt.
Image

Pesten
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Pesten »

Trudde Manson var new metal. Har ikke hørt så alt for mye på det, men ekstrem metal er det ikke.
Wish You Were Beer!!!
www.Tribute.no

Locked Previous topicNext topic