Hvilket klassisk heavy band har betydd mest for deg?
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ingen av de listede, men mitt hjertebarn som jeg oppdaget metalen med er VENGEANCE... .
Deres eminente Take It Or Leave It var den første heavy-skiva jeg hørte, og je vart umiddelbart frælst .
Og i mai kommer de med ny skive, Back In The Ring, med orginalvokkis Leon Geowie .Julekvelden kommer før tida i år
Deres eminente Take It Or Leave It var den første heavy-skiva jeg hørte, og je vart umiddelbart frælst .
Og i mai kommer de med ny skive, Back In The Ring, med orginalvokkis Leon Geowie .Julekvelden kommer før tida i år
fikk velge en cd når jeg var 8 år siden familien skulle på bil tur til bestemor da valgte jeg Seventh son, det åpnet helt nye dører for meg.
It’s a full moon tonight and these hoes ain’t acting right
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Jeg må si Metallica og Black Sabbath, men jeg vil heller kalle de thrash og doom enn heavy da.
hehe, blunk blunk, hehe
-
- Poser
- Mood:
KISS var mitt første favorittband, så de har åpenbart betydd mest. Metallica på andreplass, for de gav meg innsikt i de litt tyngre sakene.
Sist men ikke minst må Dream Theater nevnes, sommeren 2002 fikk jeg ved hjelp av dem øynene opp for proggen.
Sist men ikke minst må Dream Theater nevnes, sommeren 2002 fikk jeg ved hjelp av dem øynene opp for proggen.
Melodia wrote:Sorry, my mistake. Det virka ikke som du så det da Stian posta bildet av coveret, that's allConan wrote:Jeg mente ikke to z eller, lov å ta feil?
Jeg så det ikke med engang heller, gjør flere saker på engang ikke alltid like lett for en trøtt fyr. Men som sagt, mente ikke Z.
Interessa for metal starta opp med Metallica, så eg trur nok dei skal få stemma mi. Maiden var og eit av dei fyrste banda som falt i smak her i huset men Metallica skal ha stemma mi.
This ain't no party
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
This ain't no disco
This ain't no fooling around.