"Judas Priest are creating their first conceptual album based upon the life and predictions of Nostradamus!
This album will be theatrically staged and performed in its entirity as an epic musical by Judas Priest!"
A new twist in the tale...

It is currently 23 Apr 2025, 22:56
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Nils Barvåg »
torjo wrote:Laraque27 wrote:Men følgjer dei opp Angel of Retribution reint kvalitetsmessig, så har eg trua.
Om de makter å unngå svulstigheter som refrenget i "Loch Ness" kan det bli bra.
Thefaithlesspriest wrote:Kan bli interessant å høre Judas Priest i metalmusikal-modus, men Rob må nok skrive andre typer tekster for at de skal få den dybden et konsept-album bør ha...
Toshis wrote:torjo wrote:Laraque27 wrote:Men følgjer dei opp Angel of Retribution reint kvalitetsmessig, så har eg trua.
"Loch Ness" er jo kanonfet! Pompøst og j****g, men like fullt mektig og majestetisk. Milevis bedre enn de fleste andre "fluffe-band" som spesialiserer seg innen den slags.
Gorgar wrote:Toshis wrote:torjo wrote:Laraque27 wrote:Men følgjer dei opp Angel of Retribution reint kvalitetsmessig, så har eg trua.
"Loch Ness" er jo kanonfet! Pompøst og j****g, men like fullt mektig og majestetisk. Milevis bedre enn de fleste andre "fluffe-band" som spesialiserer seg innen den slags.
Eneste problemet med Loch Ness er at den er ALTFOR lang. Lurer på hva de tenkte på da de dro den ut til over 13 minutter. 9-10 hadde holdt lenge.
Post by Lynchomaniac »
Steve-Peck wrote:Ach, spannend!!! Det høres artig ut. Får bare håpe de klarer å sette sammen noe sprekere enn den noe tamme Angel Of Retribution ...
Post by Steve Peck »
Ja, jeg synes AoR var litt dvask. Savna litt aggressjon og generelt bedre låter.Lynchomaniac wrote:Steve-Peck wrote:Ach, spannend!!! Det høres artig ut. Får bare håpe de klarer å sette sammen noe sprekere enn den noe tamme Angel Of Retribution ...
Hmmmmmmm?
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.