Hvilken Eddie er tøffest?
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hvilken Eddie er tøffest?
Som alle vet så har Derek Riggs satt standarden for metalcovertegninger.
Hvilken utgave av Eddie syns så folket er råest.
Tenker da mer på "tidsepoken" siden det blir litt drøyt å ta med alle maxiutgavene.
Skipper selvfølgelig atter engang 90-tallet, med unntak av NPFD og Fear..(som ikke er såå ille), siden de fleste coverne står i stil med kvaliteten på skivene.
Dropper også DOD, siden du må ha varig svekkede sjelsevner for å synes at den er fetere en f.eks Powerslave.
(Edit: Svarte s***n! Holdt på å glemme TNOTB. Skulle blitt brudulje.)
Hvilken utgave av Eddie syns så folket er råest.
Tenker da mer på "tidsepoken" siden det blir litt drøyt å ta med alle maxiutgavene.
Skipper selvfølgelig atter engang 90-tallet, med unntak av NPFD og Fear..(som ikke er såå ille), siden de fleste coverne står i stil med kvaliteten på skivene.
Dropper også DOD, siden du må ha varig svekkede sjelsevner for å synes at den er fetere en f.eks Powerslave.
(Edit: Svarte s***n! Holdt på å glemme TNOTB. Skulle blitt brudulje.)
Praise the lord and pass the ammunition
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Snik wrote:Jeg mistenker at det var litt overflødig å ta med "No Prayer..." i pollen. Tror nesten jeg går for "Live After Death", med "Killers" hakk i hæl.
Kan du nok ha rett i. Men det dukker alltids opp en eller annen avviker.
Oida..
Vannskelig. Seventh Son coveret er rått. Powerslave er også sjeft. Så har jeg alltid hatt veldig sansen for Fear of the Dark (Er det Riggs som egna den og?) Synes coveret til Twilight Zone er konge og.
Vannskelig. Seventh Son coveret er rått. Powerslave er også sjeft. Så har jeg alltid hatt veldig sansen for Fear of the Dark (Er det Riggs som egna den og?) Synes coveret til Twilight Zone er konge og.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Centurion wrote:Oida..
Er ikke Riggs som har tegnet Fear.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Stian wrote:Powerslave er ihvertfall det beste coveret. Kuleste Eddie-versjonen synes jeg er enten Iron Maiden eller Aces High.
Enig med deg med Powerslave, men syns KillersEddien er vel så bra som Maiden.
Svein wrote:Centurion wrote:Oida..
Er ikke Riggs som har tegnet Fear.
Nei, jeg mener å ha vage minner om at det var en ny fyr som lagde den.
Stemte Killers, med Powerslave og Live After Death versjonene hakk ihæl!
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
Svein wrote:Stian wrote:Powerslave er ihvertfall det beste coveret. Kuleste Eddie-versjonen synes jeg er enten Iron Maiden eller Aces High.
Enig med deg med Powerslave, men syns KillersEddien er vel så bra som Maiden.
Det har du helt rett i, det var jeg som sa feil.
Jeg er vel en av de få som syns No Prayer...coveret er j****g fett, sammen med Live After Death er det mitt favorittcover. Hvilken utgave av Eddie som er kulest er jeg rimelig usikker på, men tror jeg går for Killers.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky