Skipper wrote:
Ja. Ingen andre. Men om det skal vere nokon andre, så Live After Death.
It is currently 19 Dec 2024, 08:27
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Svein wrote:Som alle vet så har Derek Riggs satt standarden for metalcovertegninger.
Hvilken utgave av Eddie syns så folket er råest.
Tenker da mer på "tidsepoken" siden det blir litt drøyt å ta med alle maxiutgavene.
Skipper selvfølgelig atter engang 90-tallet, med unntak av NPFD og Fear..(som ikke er såå ille), siden de fleste coverne står i stil med kvaliteten på skivene.
Dropper også DOD, siden du må ha varig svekkede sjelsevner for å synes at den er fetere en f.eks Powerslave.
(Edit: Svarte s***n! Holdt på å glemme TNOTB. Skulle blitt brudulje.)
Dave wrote:"Illustration: Melvyn Grant", står det på coveret til Fear of the dark-plata.
Ikke Derek Riggs, nei.
Dette har jeg faktisk ikke lagt merke til før.
Riggs laget faktisk også cover til Fear of the Dark, men siden Riggs virket ganske uinspirert så lot de også andre få prøve seg. Til slutt så valgte de en av bidragene og desverre så ble det ikke Riggs.Wesker wrote:Dave wrote:"Illustration: Melvyn Grant", står det på coveret til Fear of the dark-plata.
Ikke Derek Riggs, nei.
stemmer at Melvyn Grant tok seg av art-work på de skivene. disse covrene har også sin sjarm, men ikke på langt nær av Riggs-kvalitet. men det skal jo litt til og. Riggs er jo tross alt et av de beste noensinne
Nei, jeg tror aldri det har blitt publisert. Hadde vært utrolig kult å sett det.Joakim wrote:Runar wrote: Riggs laget faktisk også cover til Fear of the Dark
har du sett det?
Runar wrote:Riggs laget faktisk også cover til Fear of the Dark, men siden Riggs virket ganske uinspirert så lot de også andre få prøve seg. Til slutt så valgte de en av bidragene og desverre så ble det ikke Riggs.Wesker wrote:Dave wrote:"Illustration: Melvyn Grant", står det på coveret til Fear of the dark-plata.
Ikke Derek Riggs, nei.
stemmer at Melvyn Grant tok seg av art-work på de skivene. disse covrene har også sin sjarm, men ikke på langt nær av Riggs-kvalitet. men det skal jo litt til og. Riggs er jo tross alt et av de beste noensinne
Selv ble jeg ganske så skuffet da skiva kom og det ikke var Riggs. Eddie er ikke den samme uten Riggs sine penselstrøk. Blir som om noen skal overta å tegne Pondus etter Frode Øverli f.eks. Blir ikke det samme.
Post by doedesmyr- »