Enslaved - Ruun
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Worship wrote:Sitter ikke helt hos meg ennda, men live var det knall!
Ruun var rett i bolla, men regner med resten kommer og priser den som konge pÄ forhÄnd.
Got a spot that gets me hot, and you ainÂŽt been to it!
Worship wrote:Enslaveds nye plate - Ruun
Enslaved Newsletter wrote:
The second video, âEssenceâ, contains almost very little musical references, and is built as more of a short movie. The actual plot in the video can be hard to grasp, it is meant to be. Like a Lynch movie, we are hoping for a different interpretation from person to person, as well as from time to time the same person views it.
Deilig. Jeg gleder meg til Ä fÄ sett den.
-
- Poser
- Mood:
MĂ„ si jeg er j****g imponert over Enslaved..."Ruun" er en verdig oppfĂžlger til "Isa"...
"Only those who keep the faith shall escape the wrath of the Metallian..."
Laraque27 wrote:Enig i det du skriv. Synes ISA er betre sjĂžlv. Ruun fĂ„r, til trass for eit strĂ„lande albumnamn, "kun" ein relativt sterk firar frĂ„ meg.Ăsel wrote:Skuffet nĂ„. Etter et snaut dusin lyttinger hĂžres "Ruun" fremdeles ut som en forlĂžper til "ISA". Synd at gutta i Enslaved tok et steg bakover istedet for andre veien, men "Ruun" er nĂ„ ingen dĂ„rlig skive heller, det skal sies.
Helt enig med dere begge.
-
- Belieber
- Mood:
Kjedelig, kjedelig, kjedelig
Begynte Ä glede meg til skiva var slutt etter fire lÄter
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-
- Poser
- Mood:
SÄnn var ISA hos meg fÞrste gang jeg hÞrte den. Jeg satt og lurte pÄ hvorfor jeg hÞrte pÄ dette.HappyCamper wrote:Kjedelig, kjedelig, kjedelig
Du mÄ bare hÞre mer pÄ det og bli vant til sounden sÄ sitter det som ei kule.
Det er ikke akkuratt et bra tegn at man mÄ venne seg til skiva daInnipunn wrote:SÄnn var ISA hos meg fÞrste gang jeg hÞrte den. Jeg satt og lurte pÄ hvorfor jeg hÞrte pÄ dette.HappyCamper wrote:Kjedelig, kjedelig, kjedelig
Du mÄ bare hÞre mer pÄ det og bli vant til sounden sÄ sitter det som ei kule.
gnombob wrote:Man kaster vel ikke Morbid Tales!?
Satt det litt pÄ spissen. No pun intented.
Man hÞrer fort om musikken er hÞrbar eller ikke. Men om den vokser gjennom flere gjennomlyttinger, ender den som oftest opp med Ä fÄ en stÞrre stjerne og fÄ langt mer "levetid" enn de som sitter som et skudd.
NĂ„r jeg har hĂžrt gjennom en skive og ikke husker en j***a tone, blir jeg alltid optimistisk.
-
- Poser
- Mood:
gnombob wrote:Man kaster vel ikke Morbid Tales!?
Hehe, godt poeng.
Synes "Ruun" er bra, ganske sÄnn i samme gate som "ISA", men jeg savner magien fra "Below the lights". Det er noe helt spesielt over den skiva. Riffene, soloene og den bekmÞrke og sÊre stemningen som rÄder over skiva representerer det beste bandet noengang har kommet med og sannsynligvis noengang vil komme med sÄ lenge bandet eksisterer.
DĂDSMARSJ TIL h*****e!
-
- Embryo
- Mood: