jeg liker visst witchcraft!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
jeg liker visst witchcraft!
trodde egentlig at dette var nok et oppskrytt doomband (les: sunn o))) ), men det viste seg at jeg tok feil der (igjen).
Firewood har vært vip-gjest i cd-spilleren siste uka, og nå lurer jeg på om det andre albumet er like bra?
...har de tenkt å gi ut et nytt album i år forresten? mente jeg hørte det et sted
Firewood har vært vip-gjest i cd-spilleren siste uka, og nå lurer jeg på om det andre albumet er like bra?
...har de tenkt å gi ut et nytt album i år forresten? mente jeg hørte det et sted
hehe, blunk blunk, hehe
Det fyrste albumet er betre. Litt råare produksjon, litt bedre songar, etc. Men begge albuma er heilt über. Høyrde Firewood fyrst sjølv, og tenkte "det blir ikkje stort betre enn dette", og så fekk eg tak i S/T... Eg vart nærmast sjokkera over kor bra det var, og ikkje minst over at det slo Firewood, som allereie då var ein favoritt.
This ain't no party
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
S/T banker Firewood sønder og sammen ENHVER DAG, noe som i og for seg er fett, ettersom Firewood er superb den også.
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
begge er rare på scenen har jeg hørt rykter omButtmunch wrote:haha rimelig langt unna Sunn
hehe, blunk blunk, hehe
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Er litt usikker på om jeg liker Firewood best jeg... Får ikke bestemt meg helt. Uansett er Witchcraft j****g bra!!
Mye artikarer her gitt
Syns begge er meget bra, og vel verd en investering.
Men, Witchcraft er oppskrytt, av Dirant!!!
Syns begge er meget bra, og vel verd en investering.
Men, Witchcraft er oppskrytt, av Dirant!!!
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
Witchcraft på plate kan jeg være enig i er oppskrytt, all den tid de ikke er verdens suverent beste band i den sammenhengen. Live går det imidlertid ikke an å oppskryte Witchcraft for mye, for i den settingen banker de absolutt alt annet jeg har sett iallefall. De to konsertene jeg har sett med Witchcraft troner suverent på toppen av mine konsertopplevelser. Jeg var rett og slett lettet etter Inferno i år, fordi den forrige konserten jeg så med Witchcraft var så bra at jeg var livredd for at Inferno-gigen skulle bli en nedtur. Det ble den ikke. Nedturen var å komme opp på Rockefeller igjen og høre fire (eller så) ufattelig kjedelige låter av Cathedral. Så spilte de faktisk en låt som var kanonbra, men etter den var det tilbake til kjedelig, så da avsluttet jeg årets Inferno.Onkel Ond wrote:Men, Witchcraft er oppskrytt, av Dirant!!!
-
- Belieber
- Mood:
Jeg syns Witchcraft er best. Men som andre har sagt, Firewood er også veldig bra. Hvis du likte det albumet liker du det første også.
They say my songs are much too slow
But they don't know the things I know
But they don't know the things I know
Onkel Ond wrote:Men, Witchcraft er oppskrytt, av Dirant!!!
Haha, ja jeg har alene klart å gjøre bandet oppskrytt. OK, jeg gir meg, Witchcraft is the new Slayer.
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
-
- Beliebe
- Mood:
Gimp wrote:S/T banker Firewood sønder og sammen ENHVER DAG, noe som i og for seg er fett, ettersom Firewood er superb den også.
Er enig i den der, har venta ca 1mnd på skiva fra cdon. Bestiller begge skivene fra mailordern på siden til Witchcraft snart, håpe at det går kjappere.
Dirant wrote:Onkel Ond wrote:Men, Witchcraft er oppskrytt, av Dirant!!!
Haha, ja jeg har alene klart å gjøre bandet oppskrytt. OK, jeg gir meg, Witchcraft is the new Slayer.
Welcome to Hell, now get off my doorstep