The Doors
BUB wrote:Forresten: Hvorfor er Morrison Hotel så ofte oversett i Doors-katalogen? LA Woman pleier jo å bli regnet for å være comeback-albumet etter "sviket" The soft parade. Hvorfor har ikke Morrison Hotel den statusen?
Merkelig.
Hvor har du det fra at "Morrison Hotel" er oversett??
Den blir ofte regnet som den sterkeste Doors-utgivelsen, ved siden av debuten. I hvert fall i de kilder jeg har lest.
Ta tårnet, Ebralidze!
torjo wrote:BUB wrote:Forresten: Hvorfor er Morrison Hotel så ofte oversett i Doors-katalogen? LA Woman pleier jo å bli regnet for å være comeback-albumet etter "sviket" The soft parade. Hvorfor har ikke Morrison Hotel den statusen?
Merkelig.
Hvor har du det fra at "Morrison Hotel" er oversett??
Den blir ofte regnet som den sterkeste Doors-utgivelsen, ved siden av debuten. I hvert fall i de kilder jeg har lest.
Doorsfans jeg har snakke med bl.a, og forskjellige sider på nettet. Og filmen selvsagt.
torjo wrote:Filmen har jeg ikke sett.
Uansett merkelig det du sier.
LA woman blir ansett for å være comeback-albumet av blodfansen, som ikke var særlig blide etter The soft parade. Hvorfor Morrison Hotel ikke har fått den statusen, skjønner ikke jeg heller.
BUB wrote:torjo wrote:Filmen har jeg ikke sett.
LA woman blir ansett for å være comeback-albumet av blodfansen, som ikke var særlig blide etter The soft parade. Hvorfor Morrison Hotel ikke har fått den statusen, skjønner ikke jeg heller.
Den fortjener i hvert fall minst like stor status som "L.A. Woman". Ikke ett eneste dårlig spor på den.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
torjo wrote:BUB wrote:torjo wrote:Filmen har jeg ikke sett.
Den fortjener i hvert fall minst like stor status som "L.A. Woman". Ikke ett eneste dårlig spor på den.
Skål for den!
-
- Belieber
- Mood:
Ah, the Doors er fantastisk!
har hørt mest på L.A Woman, men tydeligvis bør jeg ta meg mer tid til de andre også.
Alabama Song
har hørt mest på L.A Woman, men tydeligvis bør jeg ta meg mer tid til de andre også.
Alabama Song
hehe, blunk blunk, hehe
-
- Belieber
- Mood:
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Utgivelsen "An American Prayer" er heller ikke å forakte! Dikt lest opp av Jim Morrison før han strøyk med og musikk av de resterende medlemmene.
The Ghost Song
Filmen suger forøvrig hestepøngle.
The Ghost Song
Filmen suger forøvrig hestepøngle.
Uff, Doors må være et av tidenes mest oppskrytte band. Har hørt smatlige skiver, opptil flere ganger, men det gir meg ingen ting annet enn frustrasjon og irritasjon. Jim Morrison var en elendig vokalist (joda, han hadde nok en viss utstråling, men Axl Rose har og masse utstråling, det betyr ikke at han synger bra på scenen for det!). Nok et dopband som har fått temmelig ufortjent kultstatus. Klarer meg godt uten Doors når det finnes masse GOD musikk i verden
Affen wrote:Uff, Doors må være et av tidenes mest oppskrytte band. Har hørt smatlige skiver, opptil flere ganger, men det gir meg ingen ting annet enn frustrasjon og irritasjon. Jim Morrison var en elendig vokalist (joda, han hadde nok en viss utstråling, men Axl Rose har og masse utstråling, det betyr ikke at han synger bra på scenen for det!). Nok et dopband som har fått temmelig ufortjent kultstatus. Klarer meg godt uten Doors når det finnes masse GOD musikk i verden
Nå skal jeg prøve å være saklig.
Kan noen være så snill å fortelle meg hva som gjør The Doors til et relevant band? (Ta gjerne med U2 i samma slengen)
I just don't get it.
Kan noen være så snill å fortelle meg hva som gjør The Doors til et relevant band? (Ta gjerne med U2 i samma slengen)
I just don't get it.
Don't bring a knife to a gunfight
Affen wrote:Nok et dopband som har fått temmelig ufortjent kultstatus. Klarer meg godt uten Doors når det finnes masse GOD musikk i verden
Nok et håpløst innlegg fra Affen.
Hvis du hater "dopband" så hold deg unna Motörhead, Led Zeppelin og Alice Cooper også.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Que?hauepine wrote:Jeg har bare debuten, Strange Days og The Soft Machne. Debuten er vel den klart beste av de selv om jeg også liker Strange Days godt. The Soft Parade har jeg ikke fått helt taket på enda.
master_k wrote:Que?hauepine wrote:Jeg har bare debuten, Strange Days og The Soft Machne. Debuten er vel den klart beste av de selv om jeg også liker Strange Days godt. The Soft Parade har jeg ikke fått helt taket på enda.
Haha!
En som har hatt et annet band i tankene idet han skrev innlegget.
Fort hjort!
Ta tårnet, Ebralidze!