Sist kjøpte spill?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har nettopp prøvd Prey.
Fy f**n så bra! Anbefaler alle å kjøpe det!
M. Krohn til Jokke: "En mann som drikker øl før han betaler sin gjeld er en mann uten ære. Og du, Jokke, er en mann uten ære". Jokkes svar: "Og du, Michael Krohn, du er en mann uten øl".
Konkhra wrote:Har nettopp prøvd Prey.
Ser veldig standard og kjedelig ut, t.o.m. Quake 4 virker som bedre underholdning... og det var ikke særlig originalt i utgangspunktet.
-
- Poser
- Mood:
Tenebres wrote:Konkhra wrote:Har nettopp prøvd Prey.
Ser veldig standard og kjedelig ut, t.o.m. Quake 4 virker som bedre underholdning... og det var ikke særlig originalt i utgangspunktet.
Har du prøvd det eller bare sett screenshots og trailere? Jeg vil anbefale at du prøver det. Er j****g artig og kan minne litt om Quake,Doom osv. Men det er små ting som gjør at det blir artig er ikke bare helt rett frem må tenke litt av og til.
Reimers: Har forresten ikke prøvd Multiplayer siden jeg kun spilte en beta versjon av det. Men det er bra ja? hvordan fungerer det egentlig? Er det bare standard multiplayer som Quake og Doom?
M. Krohn til Jokke: "En mann som drikker øl før han betaler sin gjeld er en mann uten ære. Og du, Jokke, er en mann uten ære". Jokkes svar: "Og du, Michael Krohn, du er en mann uten øl".
Konkhra wrote:Tenebres wrote:Konkhra wrote:Har nettopp prøvd Prey.
Har du prøvd det eller bare sett screenshots og trailere? Jeg vil anbefale at du prøver det. Er j****g artig og kan minne litt om Quake,Doom osv. Men det er små ting som gjør at det blir artig er ikke bare helt rett frem må tenke litt av og til.
Reimers: Har forresten ikke prøvd Multiplayer siden jeg kun spilte en beta versjon av det. Men det er bra ja? hvordan fungerer det egentlig? Er det bare standard multiplayer som Quake og Doom?
har prøvd det i multiplayer ja :p men har kunn testa deathmatch enda blir vell mer testing i natt tenkter jeg.. ja jeg synst det var steike bra.
Reimers wrote:prey var tøft ja. ganske stilig i multiplayer. litt spesielt når man kan springe både på vegger å tak
Hørtes unektelig stilig ut.
Lenge siden jeg har kjøpt noen nye spill gitt. Men det neste blir ganske sikkert Suikoden V. Eller Final Fantasy VII - Dirge of Cerberus.
send them to sleep
Tenebres wrote:Konkhra wrote:Har nettopp prøvd Prey.
.....
-
- Rocker
- Mood:
Prince of Persia - the Warrior Within PS2
TheUnborn wrote:Tenebres wrote:Konkhra wrote:Har nettopp prøvd Prey.
.....
Jeg har sett en 7 mn. lang videoanmeldelse i høy oppløsning. Etter å ha spilt rundt 50 forskjellige FPS synes jeg ikke det var så fristende og nyskapende (bortsett fra graviteten som forandrer seg). Anmelderen var heller ikke så imponert. Sikkert et greit spill for de som ikke har spilt FEAR og HL2, som klarte definitivt å friste meg etter en kort video.
Tenebres wrote:TheUnborn wrote:Tenebres wrote:Konkhra wrote:Har nettopp prøvd Prey.
.....
Jeg har sett en 7 mn. lang videoanmeldelse i høy oppløsning. Etter å ha spilt rundt 50 forskjellige FPS synes jeg ikke det var så fristende og nyskapende (bortsett fra graviteten som forandrer seg). Anmelderen var heller ikke så imponert. Sikkert et greit spill for de som ikke har spilt FEAR og HL2, som klarte definitivt å friste meg etter en kort video.
hvis resten av spillet fortsetter som demoen, havner spillet under F.E.A.R men over HL2...
Duvende bryster.
-
- Belieber
- Mood:
Lastet ned demo av Test Drive Unlimited på XboX live i går, dette blir gøy å få i posten den 1 September