Din Dimmu Borgir-favoritt
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
StÄr mellom Spiritual Black Dimensions eller en av StormblÄstene. Tror jeg stemmer SBD da alle lÄtene, Masses for the New Messiah inkludert, er veldig bra. Dessuten liker jeg Simens bidrag veldig godt.
ROCK!
Puritanical Euphoric Misanthropia har flest fete lÄter, men har ogsÄ sine svake Þyeblikk, sÄnn som de fleste skivene. Selv om alle har noen skikkelig bra lÄter.
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i sÞvn til Bergman sÄ mye de vil
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
mÄ vere "celticly possesed" lÄta som er pÄ devils path.
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?
EDT er den eneste jeg har hÞrt noe sÊrlig pÄ, og det begynner Ä bli noen Är siden. HÞrte pÄ den mens jeg lÄ pÄ sykehuset og var nyoperert, og det funka ganske bra; fikk tankene pÄ andre ting enn morfin og smertestillende.
-
- Beli
- Mood:
Lenge siden jeg har hÞrt pÄ Dimmu gitt. Bandet er bra, for all del, men problemet er at jeg blir lei. Kan jo ta en liten oppsummering:
For All Tid - Trist og vakker, men en irriterende produksjon.
StormblÄst - En av Dimmu-favorittene, men noe fyllstoff mot slutten av skiva.
Endthrone Darkness Triumphant - Har aldri tatt helt av pÄ denne. Helt ok skive dog.
Spiritual Black Dimensions - Favoritten. Skiva oser av musikalske ferdigheter og klĂžktige arrangementer.
Puritanical Euphoric Misanthropia - Rett og slett en sterk skive. Strykerene blir dog noe ensformige, derfor synes jeg DCA er litt bedre.
Death Cult Armageddon - Veldig bra skive. Var den fĂžrste "BM"-skiva jeg kjĂžpte. De orkestrale arrangementene sitter som de skal her.
StormblÄst [MMV] - Artig Ä hÞre klassikerene i nye versjoner, men dessverre nÄr de ikke helt opp.
For All Tid - Trist og vakker, men en irriterende produksjon.
StormblÄst - En av Dimmu-favorittene, men noe fyllstoff mot slutten av skiva.
Endthrone Darkness Triumphant - Har aldri tatt helt av pÄ denne. Helt ok skive dog.
Spiritual Black Dimensions - Favoritten. Skiva oser av musikalske ferdigheter og klĂžktige arrangementer.
Puritanical Euphoric Misanthropia - Rett og slett en sterk skive. Strykerene blir dog noe ensformige, derfor synes jeg DCA er litt bedre.
Death Cult Armageddon - Veldig bra skive. Var den fĂžrste "BM"-skiva jeg kjĂžpte. De orkestrale arrangementene sitter som de skal her.
StormblÄst [MMV] - Artig Ä hÞre klassikerene i nye versjoner, men dessverre nÄr de ikke helt opp.
Da jeg byttet E-mail adressen ble jeg utestengt fra forumet. Hvorfor skjedde dette? Kan noen be webmaster Ä kontakte meg pÄ anders_legato@hotmail.com ??
Helt enig.Vorax wrote:Imponerende! Nesten en hel side med bare positive utsagn om Dimmu! Helt pÄ sinn plass spÞr du meg. Sinnykt dyktige folk, og de har veldig mange bra skiver bak seg.
StormblÄst vinner her i gÄrden, men Spiritual Black Dimensions fÞlger j****g tett etter, Death Cult Armageddon holder ogsÄ hÞy kvalitet hele veien.
Ellers har ogsÄ EDT og PEM noen j****g bra lÄter, men desverre noen som er ganske svake ogsÄ.
For All Tid er jevnt over brukbar, ingen lÄter som skiller seg veldig ut.