lørdag og søndag.Skjoldungr wrote:Hvem er Helga?
Satyricon skal gjøre ny puppevideo
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Belieber
- Mood:
Bra låt jo! Bra video også! Litt teit med de damene, men ellers bra! Thumbs up for Frost!
Jøss, kanskje skiva må i hus likevel... K.I.N.G. låten skremte meg såpass at jeg hittil ikke har vurdert det engang.
Jøss, kanskje skiva må i hus likevel... K.I.N.G. låten skremte meg såpass at jeg hittil ikke har vurdert det engang.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
MARDUK wrote:Bra låt jo! Bra video også! Litt teit med de damene, men ellers bra! Thumbs up for Frost!
det blir med K.I.N.G. som med fuel for hatred, som også var såkalt "hitsingel". dårligste låt på skiva.
....eg syns den var kul eg.
Reknar med dette var den sensurerte versjonen. ....hoho
Reknar med dette var den sensurerte versjonen. ....hoho
MARDUK wrote:Bra låt jo! Bra video også! Litt teit med de damene, men ellers bra! Thumbs up for Frost!
Pentagram Burns er utvilsomt den beste låten på skiva, tett fulgt av K.I.N.G. Bortsett fra det er det vel bare tittelkuttet og A New Enemy som er noe særlig å høre på.
-
- Belieber
- Mood:
-
- B
- Mood:
Knugen wrote:Angelgrinder wrote:Dritharry med band som må bruke nakne/halvnakne damer for å opprettholde interessen. Nocturnal Breed feks, dødsbra band, hva er vitsen med strippere? That's why I love Dissection..trur de har andre prioriteringer enn nakne damer på scenen, bli dritafull og få seg et ligg.
Jupp, dem prioriterer å lage dårlig musikk uten nakne damer.
Satyricon har i hvertfall med nakne damer
HIFIVE
HNGH ARGH
Enig med det siste.Stian wrote:Kul låt, kjip video. Igjen. Og det blir stusselig med bare de to i videoene, burde hatt med fullt band.
-
- Belieber
- Mood:
Beste videoen dems til nå, men på den annen side skal det jo f**n ikke mye til.
OK totalt sett, men for digital og glossy og fin. Og litt usammenhengende (meningsløs). Applaus for at de har beholdt den ræva nesesminka til Satyr, dog.
OK totalt sett, men for digital og glossy og fin. Og litt usammenhengende (meningsløs). Applaus for at de har beholdt den ræva nesesminka til Satyr, dog.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!