Satyricon skal gjøre ny puppevideo
Audio warning: The MP3 format can not match the audio quality of the CD. Meaning: What you listen to here, does not sound as good as on the CD's.
HAHAHA!
Jeg skal se på nye videon definitivt - jeg fremdeles husker hvor mye jeg lo på "Fuel for Hatred"...
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Bra låt, og til tider fet video. Det visuelle glimter til tider til med energi og kraft, men det blir litt tematisk stillestående. Tar seg opp når damene og flammene kommer inn i bildet. (Pene damer også, gitt) Bra de ikke kjørte på med hud og pupp, bare for å gjøre det. Stilsikkert og fett til tider, men for stillestående. Hva med å trekke inn mer symbolske situasjoner ala sjenkingen av krus som gjøres i noen sekunder. Frost = fet bak settet.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
jeg lurer på hva som får fram de småspesielle utrykka til satyr. ser litt suspekte ut, spesielt når man kunn ser hans overdel og frost ikke er å se der oppe med han. ai...
The Countess laughs and sips her wine.
-
- Belieber
- Mood:
Denne sangen var bedre en K.I.N.G. Hadde egentlig gitt opp denne skiva uten å ha hørt hele, og det er jo ganske teit. Denne sangen hadde et par partier jeg likte litt. Videoen var kjedelig da, det eneste som så kult ut i den var Frost. Dessuten var det ikke pupp!
They say my songs are much too slow
But they don't know the things I know
But they don't know the things I know
-
- Belieber
- Mood:
Salsten wrote:Brukbar video. Startet litt døvt, men tok seg opp etterhvert. Men det skal sies at Satyr veit å se j****g løk ut til tider. Synes forøvrig ikke den låta er allverdens.
Korrekt.
Videoen var ok, men hadde noen blodmongo sekvenser.
Tenker da spesielt på når Satyr og Frost spiller foran flammene, med mange lettkledde dansende kvinnfolk i bakgrunnen.
Ser ut som de øver i ei hytte og har fyrt opp i peisen for å varme horene de fant i kjelleren.
Behold within, and not above,
One star in sight!
One star in sight!
-
- Poser
- Mood:
E9 i alt.gnombob wrote:Bra låt, og til tider fet video. Det visuelle glimter til tider til med energi og kraft, men det blir litt tematisk stillestående. Tar seg opp når damene og flammene kommer inn i bildet. (Pene damer også, gitt) Bra de ikke kjørte på med hud og pupp, bare for å gjøre det. Stilsikkert og fett til tider, men for stillestående. Hva med å trekke inn mer symbolske situasjoner ala sjenkingen av krus som gjøres i noen sekunder. Frost = fet bak settet.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
er det bare meg eller er denna låta veldig lik KING på noen partier?
Har ikke hørt nye plata men hvis dette er de to beste låtene vil jeg ikke høre resten...utrolig tamt..
Har ikke hørt nye plata men hvis dette er de to beste låtene vil jeg ikke høre resten...utrolig tamt..
aurgelme wrote:Jeg vet iallefall at skulle jeg laget musikkvideo hadde patter og brøst vært en selvfølge.
Jøss....
Grimkvlt wrote:Det er det eneste som kunne reddet dette makkverket av en video.gnombob wrote:Bra de ikke kjørte på med hud og pupp
Må si meg enig der.. hvor i h.....e er
"The Product Is Sold, The Memory Fades"