Oppfattes du som metal?
DecrapifierOfBajswafflers wrote:oppfattes som dame med skjegg av småunga på bussen jaffal.
haha, klassiker!! Du kan berre tenka deg korleis det er å jobba i barnehage!!
E du med oss i dag, byrja tanken bli klar?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
hellthrash wrote:DecrapifierOfBajswafflers wrote:oppfattes som dame med skjegg av småunga på bussen jaffal.
haha, klassiker!! Du kan berre tenka deg korleis det er å jobba i barnehage!!
På barnehager er det "mannen med jentehår", på barneskoler er det "rockemannen" og på ungdomsskoler er det "kirkebrennern".
<3 kids.
Behold within, and not above,
One star in sight!
One star in sight!
MarteLine wrote:hvordan ER man metal anyway..
Kjetting rundt halsen, nagler, svarte klær og truende holdning
hateu wrote:MarteLine wrote:hvordan ER man metal anyway..
Og ekstrementering med liksminke.
Dirant wrote:Riffet i "Walk" dreier seg om alt.
Dundrix wrote:hateu wrote:MarteLine wrote:hvordan ER man metal anyway..
Og ekstrementering med liksminke.
ekspremenstruelistering
Trur nok jeg oppfattes som metal. Har langt hår, går stort sett i mørke klær og band skjorter, men det hender også at jeg går i vanlig dongeri og nøytral genser, men håret gjør nok at jeg likevel oppfattes som metal. Som de fleste andre har nevnt, så bryr jeg meg ikke spesielt om hvordan jeg oppfattes. Men jeg vil heller oppfattes som metal enn satanist slik enkelte (vertfall før) har en lei tendens til å gjøre.
Helt ekstremt!
Haha.. tok du den?
..eventuelt, neppe. Jeg liker farger, så jeg passer nok ikke inn.
Haha.. tok du den?
..eventuelt, neppe. Jeg liker farger, så jeg passer nok ikke inn.
-
- Rocker
- Mood:
Er langt hår metal? Ja!MarteLine wrote:hvordan ER man metal anyway..
Er Kort hår metal? Nei!
Er MC-jakke metal? Ja!
Er boblejakke metal? Nei!
Er armyboots metal? Ja!
Er seilersko metal? Nei!
Er bukkeskjegg metal? Ja!
Er pannebånd metal? Nei!
Er Lyseblått metal? Nei!
Er sort metal? Ja!
Er briller metal? Nei!
Er nagler metal? Ja!
Er skinn metal? Ja!
Er bomull metal? Nei!
OSV. Det finnes ikke dumme spørsmål, sa en vis mann engang.
Runar wrote:Er bomull metal? Nei!
For å stille et dumt spørsmål: Hva er Maiden-t-skjortene og alle de andre bandtrøyene dine lagt av?
Eläkööt supikoirat!
La oss bare for et øyeblikk anta at det er trykket og ikke stoffet som gjør disse skjortene metal.Gladøks wrote:For å stille et dumt spørsmål: Hva er Maiden-t-skjortene og alle de andre bandtrøyene dine lagt av?Runar wrote:Er bomull metal? Nei!
Akula wrote:La oss bare for et øyeblikk anta at det er trykket og ikke stoffet som gjør disse skjortene metal.Gladøks wrote:For å stille et dumt spørsmål: Hva er Maiden-t-skjortene og alle de andre bandtrøyene dine lagt av?Runar wrote:Er bomull metal? Nei!
Det blir som å si at siden det er osten og fyllet som gjør en pizza til en pizza, så klarer vi oss uten pizzabunnen.
Edit: Men siden det er trykket som gjør dem metal, vil da lusekofter, grilldressoverdeler og boblejakker bli metal så snart de får et bandtrykk på seg?
Eläkööt supikoirat!
-
- Belieber
- Mood:
Vorax wrote:Trur nok jeg oppfattes som metal. Har langt hår, går stort sett i mørke klær og band skjorter, men det hender også at jeg går i vanlig dongeri og nøytral genser, men håret gjør nok at jeg likevel oppfattes som metal. Som de fleste andre har nevnt, så bryr jeg meg ikke spesielt om hvordan jeg oppfattes. Men jeg vil heller oppfattes som metal enn satanist slik enkelte (vertfall før) har en lei tendens til å gjøre.
Du ser alt for snill ut.