Deris eller Kiske?
Andi seff, men ikke fordi jeg synes Kiske er en rÊvva vokkis. Jeg foretrekker Deris fordi jeg synes han har langt mer sÊrpreg enn det Kiske har. Man finner ikke Deris' like i noe annet band i verden nÄr det kommer til orginalitet.
Jeg var storfan av Deris allerede pÄ Pink Cream-skivene, som for Þvrig er gigantklassikere (ihvertfall de to fÞrste) innen melodiÞs metal.
NÄr det er sagt velger jeg Ä ikke slenge dritt om Kiske, fordi jeg synes at ogsÄ han er en fantastisk vokalist, bare pÄ en annen mÄte.
Har kjĂžpt absolutt alt han har gjordt etter Helloween, og foruten Supared har jeg intet annet enn godord Ă„ si om Kiske.
Jeg var storfan av Deris allerede pÄ Pink Cream-skivene, som for Þvrig er gigantklassikere (ihvertfall de to fÞrste) innen melodiÞs metal.
NÄr det er sagt velger jeg Ä ikke slenge dritt om Kiske, fordi jeg synes at ogsÄ han er en fantastisk vokalist, bare pÄ en annen mÄte.
Har kjĂžpt absolutt alt han har gjordt etter Helloween, og foruten Supared har jeg intet annet enn godord Ă„ si om Kiske.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Lance wrote:Jeg var storfan av Deris allerede pÄ Pink Cream-skivene, som for Þvrig er gigantklassikere (ihvertfall de to fÞrste) innen melodiÞs metal.
Vil vel heller kalle PC69 hardrock, men. Dessuten er 3. skiva, Games People Play like stor som de 2 fĂžrste!
Affen wrote:Lance wrote:Jeg var storfan av Deris allerede pÄ Pink Cream-skivene, som for Þvrig er gigantklassikere (ihvertfall de to fÞrste) innen melodiÞs metal.
Vil vel heller kalle PC69 hardrock, men. Dessuten er 3. skiva, Games People Play like stor som de 2 fĂžrste!
Er ikke enig i at PC69 var hardrock. MelodiÞs metal helt klart. Games People Play er dessuten langt svakere enn de to foregÄende, og Deris himself pÄstod i en samtale at den skiva var hans dÞdssynd. Heller ikke enig i det iogforseg, han har gjordt en dÄrligere, laaaangt dÄrlige skive enn det. Den heller bedritne Done By Mirrors.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Lance wrote:Affen wrote:Lance wrote:Jeg var storfan av Deris allerede pÄ Pink Cream-skivene, som for Þvrig er gigantklassikere (ihvertfall de to fÞrste) innen melodiÞs metal.
Er ikke enig i at PC69 var hardrock. MelodiÞs metal helt klart. Games People Play er dessuten langt svakere enn de to foregÄende, og Deris himself pÄstod i en samtale at den skiva var hans dÞdssynd. Heller ikke enig i det iogforseg, han har gjordt en dÄrligere, laaaangt dÄrlige skive enn det. Den heller bedritne Done By Mirrors.
Done By Mirrors er bra den...
Porcus wrote:Men du er kvinnfolk, og det ligner jo litt?Onyx wrote:Jeg er da ikke homo.
(Eller har jeg atter gjort en biologisk feilklassifisering her pÄ boardet?)
Det ligner ICKE! Er kvinnfolk, men ikke homo. There's the difference!
send them to sleep
-
- Belieber
- Mood:
Affen wrote:Udunpute wrote:Live In The UK er fantastisk bra, sett bort fra Rise And Fall. Selv en dÞvstum neseape hÞrer at Kiske synger glimrende pÄ den skiva. Og det sier jo litt om Affen.
Anser meg selv som et rimelig musikalsk individ, sÄ om du ikke hÞrer hvor surt Kiske synger det syns jeg det sier mer om deg, Êrlig talt
Til tross for at jeg er fan av Kiske, sÄ er vi helt enige der. Synger surt som fan pÄ den skiva
-
- Belieber
- Mood:
Enkelte lÄter er bedre med Kiske.
Her rÊvkjÞrer hvertfall Deris lÄta Future World til de grader:
Her rÊvkjÞrer hvertfall Deris lÄta Future World til de grader:
-
Topic author - Rocker
- Mood:
AndersMarken wrote:Jaggu enig. Det der var skrekkelige greier.
Men sÄnn kan det gÄ nÄr mÞkkalÄter mÄ fremfÞres live.
Enig! Future World er i likhet med A Little Time noe av det svakeste som er skrevet av Helloween uten om hele Chameleon skiva! Nesten som de kunne vÊrt med pÄ den, faktisk. Etter Deris kom med har de ingen dÄrlige lÄter, og det i seg selv sier jo litt...
Affen wrote:Etter Deris kom med har de ingen dÄrlige lÄter, og det i seg selv sier jo litt...
Sorry, men ikke helt enig i det.
Take Me Home, Anything My Mama Don't Like, All Over the Nations, Salvation og Nothing To Say er alle bedrÞvelige lÄter. Nesten like svake som Future World faktisk.
-
- Belieber
- Mood:
- Been thanked: 2 times
Affen wrote:Enig! Future World er i likhet med A Little Time noe av det svakeste som er skrevet av Helloween uten om hele Chameleon skiva! Nesten som de kunne vÊrt med pÄ den, faktisk. Etter Deris kom med har de ingen dÄrlige lÄter, og det i seg selv sier jo litt...
Tull og tĂžys. Det er ikke uten grunn at Future World ble sluppet som deres aller fĂžrste singel og at den den dag i dag er en av de mest populĂŠre livesangene.
A Little Time er bÄde interessant og skambra.
Derimot kom det masse mĂžl etter Deris trengte seg inn: Mr. Ego, The Game Is On, Secret Alibi (kurrant sang, men Deris kan ikke synge den), Take Me Home, Star Invasion, Anything My Mama Don't Like, Falling Higher, Revelation, I Can, Liar, Don't Stop Being Crazy, Do You Feel Good, Light The Universe, Do You Know What You Are Fighting For, Come Alive, Shade In The Shadow...
-
- Belieber
- Mood:
Vel, hva med sÄnn ca hele Rabbit-skiva?Affen wrote:Etter Deris kom med har de ingen dÄrlige lÄter, og det i seg selv sier jo litt...
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.
Kiske, fordi de beste lÄtene ble skrevet da, og han har en langt bedre stemme. Men, Helloween fungerer tross alt ganske bra live pÄ de gamle lÄtene. Live-clippet det blet ble linket til her har for dÄrlig lyd til Ä yte Deris rettferdighet.