Har du trua på ny Celtic Frost?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
throatwobbler_mangrove wrote:Gaffel wrote:Null. Celtic Frost har blitt til bæsj.
tull og fjas.
Næ, så dem på både HITS og Wacken, og de spilte til og med Into The Crypt Of Rays i Monotheist tempo, pluss at alt etter Into The Pandemonium er ræva.
-
- Belieber
- Mood:
fukkwitt wrote:Og seigt tempo er feil fordi..?
Fordi de gamle låtene er thrash. Jeg liker seigt tempo på låter som faktisk skal spilles i seigt tempo, men å spille Into The Crypts Of Rays i seigt tempo blir for dumt.
-
- Belieber
- Mood:
Synes det høres ut som en glimrende idé, jeg. Gleder meg til å forhåpentlig se dem live engang.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Belieber
- Mood:
Gaffel wrote:fukkwitt wrote:Synes det høres ut som en glimrende idé, jeg. Gleder meg til å forhåpentlig se dem live engang.
Da skulle du ha vøri på HITS.
Fikk ikke billett og var blakk. Men ja, skulle ha vøri der, ja.
fukkwitt wrote:Gaffel wrote:fukkwitt wrote:Synes det høres ut som en glimrende idé, jeg. Gleder meg til å forhåpentlig se dem live engang.
Shame on you! Mye fett der! Morbid Angel, Atheist, Necrophagist og Wæklis var dritfett! Fett sted å spille på og!
-
- Belieber
- Mood:
Alltid vurdert HITS, ja. Waklis og Necroph gidder jeg ikke og MA har jeg sett før (på Inferno). Men har aldri blitt noen tur på meg, er ikke så opptatt av konserter egentlig.
-
- Rocker
- Mood:
fukkwitt wrote:Og seigt tempo er feil fordi..?
Fordi når de uansett ikke klarer å ligge bakpå og få det skikkelig tungt blir det bar en dårlig mellomting. Da er det bedre å legge seg frempå og frese i vei
-
- Belieber
- Mood:
Vel, jeg har ikke hørt hvordan de spiller gamlelåtene nå til dags, men i allefall i teorien skal seige versjoner av en del av det gamle kunne fungere. Håper jeg får sett dem engang.
haha. Jeg var der og jeg er ikke fan engang.fukkwitt wrote:Gaffel wrote:fukkwitt wrote:Synes det høres ut som en glimrende idé, jeg. Gleder meg til å forhåpentlig se dem live engang.
Langt hår og headbanging er homo.
-
- Belieber
- Mood: