Stilige Matt Pike og lignende
Gimp wrote:Feteste Goatsnake er Trampled Under Hoof, Men Vol 1 / Dog Days inneholder også sinnsykt med krem.
utrolig rå den også
Black Cobra
Utrolig fet sludge doom
http://www.blackcobra.net/
http://www.myspace.com/blackcobra
anbefalt dette bandet en gang før, men denne gang med en video.. ugg
Bestial platen anbefales!!
Buttmunch wrote:Vassago wrote:Har berre høyrd to Goatsnake-songar, men dei er knall!
Earthride - Vampire Circus kan anbefalast, herleg stoner som kan minne litt om bla. Down.
Earthride - Fighting the Devils Inside You
Taming The Demons er ti ganger bedre!
Det jeg har hørt fra Vampire Circus har ei kunnet måle seg med debuten.
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
Gimp wrote:Buttmunch wrote:Vassago wrote:Har berre høyrd to Goatsnake-songar, men dei er knall!
Earthride - Vampire Circus kan anbefalast, herleg stoner som kan minne litt om bla. Down.
Earthride - Fighting the Devils Inside You
Taming The Demons er ti ganger bedre!
Det jeg har hørt fra Vampire Circus har ei kunnet måle seg med debuten.
men den er ikke dum i det hele tatt
Gimp wrote:Feteste Goatsnake er Trampled Under Hoof, Men Vol 1 / Dog Days inneholder også sinnsykt med krem.
Hot Rod frå Trampled... er så grisetøff! "He said to the fat cop, if that boy says one more word, I want you to smack him in the teeth with your club" eller noko i den duren, og så startar sangen. Rålekkert!
Høyrde gjenom Grails - Black Tar Prophecies Vol. I-III tidlegare i dag, absolutt verdt å sjekke ut, kan vel betegnas som instrumental-stoner/doom. Syns det kan mangle litt trøkk i blant, men når dei får i gang trøkken så kjem det trøkk i ein viss kroppsdel hos meg.
This ain't no party
This ain't no disco
This ain't no fooling around.
This ain't no disco
Vassago wrote:Gimp wrote:Feteste Goatsnake er Trampled Under Hoof, Men Vol 1 / Dog Days inneholder også sinnsykt med krem.
Hot Rod frå Trampled... er så grisetøff! "He said to the fat cop, if that boy says one more word, I want you to smack him in the teeth with your club" eller noko i den duren, og så startar sangen. Rålekkert!
Høyrde gjenom Grails - Black Tar Prophecies Vol. I-III tidlegare i dag, absolutt verdt å sjekke ut, kan vel betegnas som instrumental-stoner/doom. Syns det kan mangle litt trøkk i blant, men når dei får i gang trøkken så kjem det trøkk i ein viss kroppsdel hos meg.
grom post rock ville jeg sagt
Buttmunch wrote:Vassago wrote:Gimp wrote:Feteste Goatsnake er Trampled Under Hoof, Men Vol 1 / Dog Days inneholder også sinnsykt med krem.
grom post rock ville jeg sagt
Yeye, du skal få det som du vil, doom-guru. Såg igjennom tråden i går kveld, og f**n så mykje bra det låg der. j***a mykje bra anbefalingar, då særleg frå deg og RWDF. Heia doom-tråden!
This ain't no party
This ain't no disco
This ain't no disco
Når vi snakker om RWDF, hvor f**n har det blitt av fyren? Har jo ikke vært på msn / forumet på flere måneder, jo.
Og Grails er forresten en av mine favoritter innen post - rock genren. Du burde sjekke ut Pelican, Bård!
Og Grails er forresten en av mine favoritter innen post - rock genren. Du burde sjekke ut Pelican, Bård!
Skambankt wrote:Når vi snakker om RWDF, hvor f**n har det blitt av fyren? Har jo ikke vært på msn / forumet på flere måneder, jo.
Han og tomarnold ble kasta ut he he
Buttmunch wrote:Skambankt wrote:Når vi snakker om RWDF, hvor f**n har det blitt av fyren? Har jo ikke vært på msn / forumet på flere måneder, jo.
Han og tomarnold ble kasta ut he he
Haha...
-
- Beliebe
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Buttmunch wrote:Gimp wrote:Feteste Goatsnake er Trampled Under Hoof, Men Vol 1 / Dog Days inneholder også sinnsykt med krem.
utrolig rå den også
Black Cobra
Utrolig fet sludge doom
fett, hørte låtene på myspace-siden. Alle bortsett fra Omniscient, som jeg ikke fikk til å funke.
Når det gjelder Bongzilla, vilket album rullergata mest?
wyrm wrote:Buttmunch wrote:Gimp wrote:Feteste Goatsnake er Trampled Under Hoof, Men Vol 1 / Dog Days inneholder også sinnsykt med krem.
utrolig rå den også
Black Cobra
Utrolig fet sludge doom
fett, hørte låtene på myspace-siden. Alle bortsett fra Omniscient, som jeg ikke fikk til å funke.
Når det gjelder Bongzilla, vilket album rullergata mest?
Foretrekker Gateway, især på grunn av det ültraslöye tittelsporet. Men Amerijuanican har jeg i lang tid gitt urettferdig lite anerkjennelse. Muddy Waters covern er forøvrig verdt skiva.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Sitter og hører på Thrones: "Day Late, Dollar Short" dobbelplata nå, og det slår meg igjen hvor faens bra Thrones er. Jeg kommer til å gå i dørken på Roadburn.
-
- Beliebe
- Mood:
Dragonaut wrote:Sitter og hører på Thrones: "Day Late, Dollar Short" dobbelplata nå, og det slår meg igjen hvor faens bra Thrones er. Jeg kommer til å gå i dørken på Roadburn.
Har ikke fått sjekka ut Thrones ennå, gleder meg. Colour Haze skal også få kjørt seg mye før roadburn, har bare hørt et par låter til nå.
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
Det må sies at Thrones er helt vilt sykt og sært, og absolutt ikke for alle. Programmerte trommer, absurde samples, synth, gitar osv, i sinnsyk symbiose.wyrm wrote:Dragonaut wrote:Sitter og hører på Thrones: "Day Late, Dollar Short" dobbelplata nå, og det slår meg igjen hvor faens bra Thrones er. Jeg kommer til å gå i dørken på Roadburn.
Har ikke fått sjekka ut Thrones ennå, gleder meg. Colour Haze skal også få kjørt seg mye før roadburn, har bare hørt et par låter til nå.
-
- Beliebe
- Mood:
Dragonaut wrote:Det må sies at Thrones er helt vilt sykt og sært, og absolutt ikke for alle. Programmerte trommer, absurde samples, synth, gitar osv, i sinnsyk symbiose.wyrm wrote:Dragonaut wrote:Sitter og hører på Thrones: "Day Late, Dollar Short" dobbelplata nå, og det slår meg igjen hvor faens bra Thrones er. Jeg kommer til å gå i dørken på Roadburn.
Hørtes ikke ut som no easy-listning nei, skal gi det en skjangse. Ting som ikke er lett å vende seg til varer etter min erfaring mye lengere når det sitter.
Thrones er jo absolutt faens fett. Hvertfall om man digger Melvins og slikt.
-
- Beliebe
- Mood:
Gimp wrote:Thrones er jo absolutt faens fett. Hvertfall om man digger Melvins og slikt.
Jepp, virker tøft detta.
Thrones - Senex
-
- Belieber
- Mood:
Sliter litt med de trommene ja.. men absolutt verdt penga! Thrones altså.
Enn om det er ekte trommer live? Kan bli stas på Roadburn det!
Enn om det er ekte trommer live? Kan bli stas på Roadburn det!