som sagt, litt bortreist.phoncible wrote:den eneste jeg veit om som har bursdag samme dag som meg. ellers virker han skummelt intelligent til å være så tilbakestående
Varg Vikernes - Hva er han for deg?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Var jo ikke JEG som satte fyr på kirken.Kill.f**k.Die. wrote:Bra det ikke har noe å si for signaturvalget da!Onyx wrote:At han brant ned kirker tyder vel på at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen.
Visste det var muligheter for at den kom, hehe.
send them to sleep
-
- Belieber
- Mood:
Jeg lurte mest tidligere i den kristendomsdiskusjonen. Men uansett, så er det et veldig fint bilde, enten man ønsker brann eller ikke.Onyx wrote:Var jo ikke JEG som satte fyr på kirken.Kill.f**k.Die. wrote:Bra det ikke har noe å si for signaturvalget da!Onyx wrote:At han brant ned kirker tyder vel på at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen.
Visste det var muligheter for at den kom, hehe.
-
- Beli
- Mood:
-
- B
- Mood:
Warchief_Thor wrote:Bra musikk, ellers bryr jeg meg hverken fra eller til. Men det er selvsagt gøyere å lese om han og hans tanker istedet for se og hør..
Enig der, bra musikk men ellers bryr jeg meg lite om han. Burde holdt seg til å lage musikk enn alt det andre tullet han har styrt med.
Hlidskjalf wrote:Han er kjent for å stå for det han gjør, men også å skifte meninger i tide og utide.
Akrobat.
Musikalsk er han nok et bevis på at formidlingsevne er viktigere enn teknisk kompetanse. Hører du, Affen?
-
- Belieber
- Mood:
For meg er han en Bergenser
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice