Varg Vikernes - Hva er han for deg?
-
- B
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ganske lei av musikken og fyren. Men han var jo en sentral kilde i BM miljoet osv Ittno aa si paa det!
HNGH ARGH
-
- Rocker
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Ljosaak wrote:Johnny Tombthrasher wrote:Jeg er ikke så dum at jeg liker hverken Burzum eller Varg.
Du er vel den eneste som har skifta stil og mening oftere enn Varg.
Hm, skiftet mening?
Ja, kan innrømme at jeg gikk fra å være Vigrid-supporter, til å bli en ihugga hvalfangstmotsander.
Men bortsett fra det, har meningene mine vært ganske stabile.
Jeg har såklart ikke det synet på saken lenger.
Nå er jeg pan-germanist.
Johnny Tombthrasher wrote:Ljosaak wrote:Johnny Tombthrasher wrote:Jeg er ikke så dum at jeg liker hverken Burzum eller Varg.
Du er vel den eneste som har skifta stil og mening oftere enn Varg.
Hm, skiftet mening?
Ja, kan innrømme at jeg gikk fra å være Vigrid-supporter, til å bli en ihugga hvalfangstmotsander.
Men bortsett fra det, har meningene mine vært ganske stabile.
Jeg har såklart ikke det synet på saken lenger.
Nå er jeg pan-germanist.
-
- B
- Mood:
smaafaen wrote:enig, der.Worship wrote:En pioner innen black metal scenen. En stor inspirasjonskilde.
skal ikke fnyse av _alle_ meningene hans, men han var bare j***a flink til å motsi seg selv og skifte meninger. Ganske drastiske forandringer og, for å si det sånn.
Vel, nå kjenner jeg ikke Varg men man skulle tro at en sint,frustrert,agressiv 20 åring vil bli rimelig forandret (Vet ikke om ordet blir riktig)når han blir dømt til å sitte 21 år inne i sine beste år. Når du blir såpass isolert fra omverdenen tror jeg de fleste kommer til å få tid til å tenke. Kanskje for mye ? Tror 20 åringen og 33 åringen er veldig forskjellige personer.... Men er bare mine tanker.
-
- B
- Mood:
Onkel Ond wrote:Liker musikken meget godt, helt til han begynnte med disse pling pling synthene. Personen derimot kan ta rennefart og sykle loddrett på havet.
Synes ikke de senere albumene er så dumme jeg.
fukkwitt wrote:Vorax wrote:Les dette: http://www.burzum.org/eng/library/the_l ... es02.shtml
Andre som trur det er varg selv som har skrevet dette brevet?
Burde jo ikke være så vanskelig å finne ut hvem det er, med tanke på at "fyren" spilte eller jobba på turne for Mayhem i fjor, og i tillegg trakk seg ut fra scena ca 1993... Begrenset hvor mange det kan være da.
Og da det står at han skriver manuskript for en bok skulle det vel komme frem. Håper den blir gitt ut
Haha, udugelig kommentar.awxiz wrote:ErikTiwaz wrote:Bærzjdum.
Til forskjell fra Borknagard hadde han i hvert fall tallent til å lage bra musikk.
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil