awxiz wrote:Prøvde bare å gi et tips til en stakkars borknagard fan, men du får høre på hva du vil.
Åja, tuuusen takk du, du er jammen snill og grei.....
It is currently 19 Dec 2024, 08:25
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
awxiz wrote:Var ikke klar over at han er med i bandet nei... Er ikke her så ofte.
Hadde kanskje droppa en slik komentar om jeg var klar over det. Ikke fordi han da er en metal-hotshot, men fordi jeg vet godt at det er en smule forskjell på at bande ditt blir rakka ned på enn om musikksmaken din blir det. Blir mer personangrep enn den evige diskusjonen om smak. Komentaren hans fikk meg i hvert fall til å tenne på pluggene...
Uansett...
Mens jeg fikk i meg en bødskive måtte jeg innse at jeg faller for eget grep når jeg snakket dritt om en annens smak fordi han snakket dritt om min smak...
Håper folk kommer seg tilbake til temaet isteden for å utnytte at jeg stilte meg lagelig til for hogg ved å komme med denne innrømmelsen...
Post by Hlidskjalf »
master_k wrote:Ditto, men jeg synes det er den dårligste låta på skiva.throatwobbler_mangrove wrote:master_k wrote:Hva synes dere om Tomhet forresten?
I love it.
Det er vise ord du kommer med, throatwobbler!throatwobbler_mangrove wrote:master_k wrote:Ditto, men jeg synes det er den dårligste låta på skiva.throatwobbler_mangrove wrote:master_k wrote:Hva synes dere om Tomhet forresten?
I love it.
joda, men med tanke på at skiva består av fire låter der de tre andre er noe av det beste fyren har gjort, er det ikke så rart.
Post by Lang trang gang »
master_k wrote:Hva synes dere om Tomhet forresten?
Post by Admiral NOX »