Steve-Peck wrote:En klovn.
Varg Vikernes - Hva er han for deg?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
Liker låtene Det Som En Gang Var og Spell of Destruction, men totalt sett er det ikke mitt favorittband akkurat.
ROCK!
-
- Belieber
- Mood:
Burzum er et av mine favorittband. Det er så ensformig uten å være kjedelig, fett som bacon!
Varg selv, hmm. Hadde vært litt kjedelig om han ikke var slik en fargeklatt.
Tror egentlig ikke han kunne lagd så bra musikk uten å være så toillat, for han må jo tenke anderledes enn alle andre musikere for å få musikken anderledes. Dermed kan det være slik med resten av personligheten - trang til å være anderledes..? Kanskje.
Varg selv, hmm. Hadde vært litt kjedelig om han ikke var slik en fargeklatt.
Tror egentlig ikke han kunne lagd så bra musikk uten å være så toillat, for han må jo tenke anderledes enn alle andre musikere for å få musikken anderledes. Dermed kan det være slik med resten av personligheten - trang til å være anderledes..? Kanskje.
-
- Be
- Mood:
Varg Vikernes er for meg en mann som ser ganske snill ut, kanskje ikke er fullt så snill, mener en del tull og noe ikke-tull, og har laget fin, men litt kjedelig musikk.
-
- Embryo
- Mood:
En av de eneste svartmetallerne jeg vet om. En kul fyr, men lager noe kjip musikk, og har en kjip vokal attpåtil.
Sikkert generelt en bra kar det.
Musikken er det iallefall ikke mye å klage på!
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.
-
- Embryo
- Mood:
TheUnborn wrote:Sikkert generelt en bra kar det.
Mer en generelt. I mine øyne er han en av de eneste metallerne som kan bli kalt ekte svartmetaller, på det grunnlaget at han sto for det han mente. Greit nok, han brente ned noen kirker eller to men det var jo sånt han laget tekster om.
Han mente musikken hadde et formål og et budskap man skulle forholde seg til. Jeg vil påstå at de fleste har ikke et sånt forhold til musikk.
fimbulvinter wrote:TheUnborn wrote:Sikkert generelt en bra kar det.
Mer en generelt. I mine øyne er han en av de eneste metallerne som kan bli kalt ekte svartmetaller, på det grunnlaget at han sto for det han mente. Greit nok, han brente ned noen kirker eller to men det var jo sånt han laget tekster om.
Han mente musikken hadde et formål og et budskap man skulle forholde seg til. Jeg vil påstå at de fleste har ikke et sånt forhold til musikk.
Mulig hukommelsen min svikter, men hvor er denne teksten hvor han skriver om kirkebrann?
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
What I am, what I want, I'm only after death
-
- B
- Mood:
-
- Embryo
- Mood:
Sassu-Wunnu wrote:Stusser litt over det. Har du noensinne lest tekstene til Burzum ?
greit nok, hadde ikke en 100% relevans der angående kirkebrenningen. Jeg har nok lest mer om fyren enn hørt på musikken.