I hvilken sammenheng nytes metal best?
Joakim wrote:Jeg den første som stemte festival?
Tar meg selv i å tenke "fy f**n så bra livet er" når jeg står halv-full på wacken eller SRF med en øl i handa og ser på, og synger med, når ett eller annet band jeg har fulgt siden barneskolen spiller.
Hehe, kjenner meg igjen her gitt. SUKK!....
Metall er best på konsert eller fest/ute. Evt hvis jeg sitter og tar meg en dram aleine før jeg skal ut. Trenger den godstemninga og energien en har da. Når jeg ordner i huset er på andreplass, men da går det i litt lettere saker. Maiden, W.A.S.P, og Lynyrd Skynyrd.
Girl: “I’m a mermaid!”
Me: “That’s nice.”
(Next day…)
Girl: “I’m a vampire! Gaaargh!”
Me: “But yesterday you were a mermaid.”
Girl: “I’m a vampire mermaid! Gaaargh!”
(Next day…)
Charlie wrote:Metall er best på konsert eller fest/ute. Evt hvis jeg sitter og tar meg en dram aleine før jeg skal ut. Trenger den godstemninga og energien en har da. Når jeg ordner i huset er på andreplass, men da går det i litt lettere saker. Maiden, W.A.S.P, og Lynyrd Skynyrd.
Honey, I'm coming home.
Stian wrote:Charlie wrote:Metall er best på konsert eller fest/ute. Evt hvis jeg sitter og tar meg en dram aleine før jeg skal ut. Trenger den godstemninga og energien en har da. Når jeg ordner i huset er på andreplass, men da går det i litt lettere saker. Maiden, W.A.S.P, og Lynyrd Skynyrd.
Honey, I'm coming home.
Yay! Med pizza.
Når jeg sjekker ut nye band, så foregår det forresten for det meste ved dataen. MySpace og diverse hjemmesider.
Girl: “I’m a mermaid!”
(Next day…)
(Next day…)
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
kan vi jo alltids finne ut av.phoncible wrote:haha, så saklig. jeg syns goregrind er best til voldtekt!smaafaen wrote:Death er best under voldtekt.
The Countess laughs and sips her wine.
-
- Belieber
- Mood:
"nei" =)--Varda-- wrote:smaafaen wrote:kan vi jo alltids finne ut av.phoncible wrote:haha, så saklig. jeg syns goregrind er best til voldtekt!smaafaen wrote:Death er best under voldtekt.
Du skal voldta noen eller?
The Countess laughs and sips her wine.
Dirant wrote:babyPESS wrote:Dirant wrote:
Jeg liker meg her, men f**n trøndere, hvorfor har dere ikke noe lett tilgjengelig skog her?
Klikka for deg? Trondheim er omgitt av skog. Ta 8/9 opp til Byåsen Butikksenter, og du har skog så langt øyet kan se. Ellers har vi et par andre skoger og, som jeg ikke bryr meg nevneverdig om.
Jeg vil ikke ta buss til skogen, jeg vil kunne gå ut døra og være i skogen etter 200 meter.
Sagt på en annen og mer presis måte, jeg savner av og til å bo langt unna byen
[/img]
<3 <3 <3
Men det er fint i Trondheim også, skal begynne å lete etter gode turområder snart.
Sliter med samme problemet i bergen, nesten vertfall, vi har skog men du må gå opp opp og atter oppover for å komme dit. Savner mitt hjemsted hvor skogen er rett utenfor døra.
Jeg hører på musikk ved hver eneste anledning jeg får. Eneste gang musikken er av er når jeg ser på tv. Selv når jeg skal på dass, setter jeg på musikk. Men jeg nyter musikk best alene med en kald en i godstolen, etterfulgt av musikk til matlaging, i bilen, og i hyggelig lag (helst ikke den typiske festen, men et rolig vorspiel med gutta)
-
- B
- Mood:
Metal funker når og hvor som helst
Vanskelig å skulle avgjøre det ultimate lyttingstidspunkt. Det varierer kanskje etter hva slags metal man hører på også?
Hjemme i godstolen er bra, og man kan brøle så høyt man vil om man er helt alene. Men når det kryper mot natt og en kompis kommer ruslende med ei ny plate er også bra. Man tenner stearinlys, drikker det man vil ha og sitter i stillhet, kanskje avbrutt av en og annen kommentar eller samtale. Eller man skal på forelesning tidlig en morgen og har ikke rukket hverken kaffe eller frokost: Gutturale vokaler fra mp3en er det alltid tid til!
Metalfester er også bra (private altså), men da må man være i mood til det, og det er jeg ikke alltid. Jeg liker best når man er noen få og kjente mennesker framfor en stor fest med en masse ukjente. (Men det har vel også sammenheng med at jeg er nokså sjenert i tillegg til sosialt kresen av meg. Liker jeg ikke mennesker ser jeg ingen grunn til å involvere meg med mindre det kan gangne meg på noen måte. Men nå skal det sies at det er mange hyggelige metalmennesker da!)
Vorspiel funker, og vi avslutter alltid med Storm -ikke fordi det er så j***a lekkert, men fordi det er STIL. Enkelt og greit. Got your answer, Happycleaver?
Vanskelig å skulle avgjøre det ultimate lyttingstidspunkt. Det varierer kanskje etter hva slags metal man hører på også?
Hjemme i godstolen er bra, og man kan brøle så høyt man vil om man er helt alene. Men når det kryper mot natt og en kompis kommer ruslende med ei ny plate er også bra. Man tenner stearinlys, drikker det man vil ha og sitter i stillhet, kanskje avbrutt av en og annen kommentar eller samtale. Eller man skal på forelesning tidlig en morgen og har ikke rukket hverken kaffe eller frokost: Gutturale vokaler fra mp3en er det alltid tid til!
Metalfester er også bra (private altså), men da må man være i mood til det, og det er jeg ikke alltid. Jeg liker best når man er noen få og kjente mennesker framfor en stor fest med en masse ukjente. (Men det har vel også sammenheng med at jeg er nokså sjenert i tillegg til sosialt kresen av meg. Liker jeg ikke mennesker ser jeg ingen grunn til å involvere meg med mindre det kan gangne meg på noen måte. Men nå skal det sies at det er mange hyggelige metalmennesker da!)
Vorspiel funker, og vi avslutter alltid med Storm -ikke fordi det er så j***a lekkert, men fordi det er STIL. Enkelt og greit. Got your answer, Happycleaver?
-
- Belieber
- Mood:
Metalsted på byen. Foretrekker å velge musikken selv når jeg har muligheten.
I'm going for pints.
RigmorMortis wrote:Metalsted på byen. Foretrekker å velge musikken selv når jeg har muligheten.
Ble forresten spurt om jeg kjente deg etter å ha mast om Pantera på rock-city en gang.
On topic: Alltid freskt å peise på med metal etter et par øl innabords.
-
- B
- Mood:
Gaffel wrote:InsideTheWire wrote:I godstolen.
Ellers er tåg veldig bra.
?
Noe med følelsen av å se ut over neturen i kombinasjon med god metal. Funker ikke like bra i bil eller buss eller fly av noen grunn.
-
- Belieber
- Mood:
Vorax wrote:Sliter med samme problemet i bergen, nesten vertfall, vi har skog men du må gå opp opp og atter oppover for å komme dit. Savner mitt hjemsted hvor skogen er rett utenfor døra.
Ja fytti hælvete, må jo traske i en endeløs fjellvandring for å kjenne at det fær i ein når man endelig ankommer skogen!
The modern world will not be punished. The modern world is the punishment. -NG Davila