Infernofestivalen 2007
Har vært alle år utenom førsteåret, så tradisjonen kan vel ikke brytes. Håper på litt saftig pompøs death metal. Få inn Bal-Sagoth, sier jeg. Eller Ninnghizhidda. Oi, Bolt Thrower var deilig, husker jeg. Mer av den typen. f**n, Belphegor. Her snakker vi gull. Og øresus. Mimre mimre.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tviler på at det blir tur. Kanskje jeg får lyst når alle banda er offentliggjort, men da er vel alle billetter revet bort også.
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?
herr_ost wrote:Har vært alle år utenom førsteåret, så tradisjonen kan vel ikke brytes.
Samme her. Billetten er allerede kjøpt. Ble tredagerspass i år også selv om jeg sverget på å ikke gjøre det i fjor.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
smeghead: JEG følsom på inferno i fjor? Om jeg var noe så var jeg vel fraværende! Hang jo stort sett med én person under hele festivalen. Var bare kul på vorspielet ditt!
Apropos myspaceemoer, så satser jeg på at han ikke kommer til å møte opp på denne festivalen. Thank god.
Apropos myspaceemoer, så satser jeg på at han ikke kommer til å møte opp på denne festivalen. Thank god.
Thank you! Thank you kindly!
Haha, bra gjort!Harvest wrote:Dirant wrote:Har billett til alle dagene. Blir artig.
Da får du følge meg på en McDonalds, slik som i Bergen. Så skal jeg ta ut 1400 spenn for en Cheeseburger til 15 spenn.
http://www.home.no/tjukkeole/Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil
-
- Belieber
- Mood:
babyPESS wrote:smeghead: JEG følsom på inferno i fjor? Om jeg var noe så var jeg vel fraværende! Hang jo stort sett med én person under hele festivalen. Var bare kul på vorspielet ditt!
nja, det var vel dagen det var slutt: har aldri vært i nærheten av liknende emosjonelt sirkus på lenge, øhøh.
men jeg var neimen ikke helt stabil sjøl den påsken, det gikk opp og ned som en jojo på speed.
-
Topic author - Belieber
- Mood:
smeghead wrote:babyPESS wrote:smeghead: JEG følsom på inferno i fjor? Om jeg var noe så var jeg vel fraværende! Hang jo stort sett med én person under hele festivalen. Var bare kul på vorspielet ditt!
nja, det var vel dagen det var slutt: har aldri vært i nærheten av liknende emosjonelt sirkus på lenge, øhøh.
men jeg var neimen ikke helt stabil sjøl den påsken, det gikk opp og ned som en jojo på speed.
hæ? Nå aner jeg seriøst ikke hva du prater om. Var vel ikke noe mer emosjonell enn en vanlig sliten festivalgjenger.
Thank you! Thank you kindly!