Infernofestivalen 2007
-
- Beliebe
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Den_Saakaldte wrote:wyrm wrote:edit: Kommer Electric Wizard tyr jeg til prostitusjon.
Tar du kort?
Er du homofil? hoho.
-
- Belieber
- Mood:
Centurion wrote:Ok, kanskje jeg skal skaffe meg et 3 dagers med en gang de legger dem ut, sånn at jeg er sikra i tilfelle mirakelet skjer. Er uansett ganske sikker på at det blir en ubrukelig innvestering men.
Hvis du har lest hele tråden nå, så har du sikkert fått med deg at de allerede er lagt ut. Uansett er det vel en smal sak å selge et tredagerspass til innkjøpspris++ når tida nærmer seg.
HERR OST: DU SKAL.
Og jeg skal!
-
- Beliebe
- Mood:
wyrm wrote:Den_Saakaldte wrote:wyrm wrote:edit: Kommer Electric Wizard tyr jeg til prostitusjon.
Tar du kort?
Er du homofil? hoho.
Gurgle...
Ja, dere og Morbid Angel. Så dere jo begge på HITS. Bra opptreden forresten. Var koz.inferno wrote:master_k wrote:Vi får se hvilke band som spiller.
Phø, tøys!!! Du skal, og du veit det! Blir mega fett!! Er det 3-4 band som er fete er det verdt hele turen! Og hittil er det jo to ganske kule band..
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
master_k wrote:Ja, dere og Morbid Angel. Så dere jo begge på HITS. Bra opptreden forresten. Var koz.inferno wrote:master_k wrote:Vi får se hvilke band som spiller.
Phø, tøys!!! Du skal, og du veit det! Blir mega fett!! Er det 3-4 band som er fete er det verdt hele turen! Og hittil er det jo to ganske kule band..
Takker og tullebukker. Uansett Inferno blir kung.
-
- Belieber
- Mood:
Klart jeg skal! Først klage på line-upen, deretter på ølprisene, så drikke meg full og ikke huske noen band. God gammal tradisjon!
-
- Beliebe
- Mood:
Nebel wrote:Klart jeg skal! Først klage på line-upen, deretter på ølprisene, så drikke meg full og ikke huske noen band. God gammal tradisjon!
Haha
Nebel wrote:Klart jeg skal! Først klage på line-upen, deretter på ølprisene, så drikke meg full og ikke huske noen band. God gammal tradisjon!
Hahaha! Så sant som det er sagt!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
jeg skal henge på standområdet og kose med ole og håkke og svensk... og snike ut øl på møllers eller snike inn egen øl på møllers... også drikke vassdram!
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
Terror_mit_uns wrote:jeg skal henge på standområdet og kose med ole og håkke og svensk... og snike ut øl på møllers eller snike inn egen øl på møllers... også drikke vassdram!
Oså så sant som det er sagt! Haha!
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT