Infernofestivalen 2007
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
smeghead wrote:helt klart.
Inferno '06 står igjen som en påle av støy, skam, spy og sødme -og minst fire hundre følelser på én gang dagen det er slutt. Skrappar sa det fint når han sa at det var en berg-og-dalbane fra h*****e -og DET vil man gjerne gjenoppleve! Endwarfment knuste anlegget mitt den påsken. Audun skreik om ugler i sofaen, Mali maste om myspace-emoer, Kari var følsom og Bård og Harald varma opp for Vesen så inderlig at alle på vorspielet (minus en) lo som om de fikk betalt i bøtter og spann. akk, jeg ser fram til et avsindig, usindig møte med meg sjøl i døra, på bakken og med alle de andre som kommer innom døra mi, og kanskje få med meg et band og to.
haha! jeg glder meg til inferno!!
Choke! choke! choke! the devil we evoke!
-
- Belieber
- Mood:
Jeg kommer! Med Dundrix som barnepass!
Er det foressten noen puber rundt Rockefeller som har 18 år??
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
-
- Belieber
- Mood:
Jonas.E wrote:Er det foressten noen puber rundt Rockefeller som har 18 år??
mølers har aten tror jeig
-
- Belieber
- Mood:
ZNDN wrote:Blæh.. Gå en hel helg å språke om.. Ingen der nede som forstår dritten av hva jeg sier, jo!
Haha. Vi kan snakke med hverandre.
throatwobbler_mangrove wrote:Hvorfor i all verden lagde du en tråd om at du skulle stikke, når du fortsatt er her?
Var litt for kjapp i min avgjørelse, så ombestemte meg og tok en liten pause istedenfor, dessuten så prater ikke folk så mye musikk ute, mer opptatt av å kline etc.
-
- Belieber
- Mood:
Jonas.E wrote:Jeg kommer! Med Dundrix som barnepass!
Møllers, ligger rett ved siden av.. billig øl også
oisann, så ikke alle over her..
Ja, det er mangt slag folk bedriv tida med. Makan.Conan wrote:throatwobbler_mangrove wrote:Hvorfor i all verden lagde du en tråd om at du skulle stikke, når du fortsatt er her?
Var litt for kjapp i min avgjørelse, så ombestemte meg og tok en liten pause istedenfor, dessuten så prater ikke folk så mye musikk ute, mer opptatt av å kline etc.
For eit liv