Mest Metall SprÄk
Holder fortastt en knapp pÄ islands, jeg. NÄr det kommer til svensk mÄ jeg sette foten ned. FÄr enorme danseband-assosiasjoner nÄr jeg hÞrer det sprÄket i musikk. Mye bra musikk, men latterlig sprÄk.
not all rap song are bad. like gospel rappers and people who just like to rap. only most of them are bad
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Oi!Porcus wrote:Kva med klingon?
Forresten overrasket over at ikke en viss moderator har nominert geordie-dialekten.
Ikke kommet sÄ langt! Geordie er selvsagt aller mest metall!
-
- Belieber
- Mood:
Porcus wrote:Kva med klingon?
Forresten overrasket over at ikke en viss moderator har nominert geordie-dialekten.
Geordie-dialekt er sjef! Venom er hvertfall Geordies, men vet ikke om andre metalband derfra
Antarath_MATS wrote:Porcus wrote:Kva med klingon?
Geordie-dialekt er sjef! Venom er hvertfall Geordies, men vet ikke om andre metalband derfra
Skyclad.
Ta tÄrnet, Ebralidze!
-
- Belieber
- Mood:
Var jo relativt mange metallband der pÄ tidlig 80-tall.Antarath_MATS wrote:Porcus wrote:Kva med klingon?
Kill.f**k.Die. wrote:Var jo relativt mange metallband der pÄ tidlig 80-tall.Antarath_MATS wrote:Porcus wrote:Kva med klingon?
Til og med et eller to kule. Skyclad, som Torjo nevner, og Warfare, med legendariske Mayhem f*****g Mayhem. Og av nyere dato: SjÞlve Warbastard. RÞlp er de flinke pÄ i Newcastle.
-
- Belieber
- Mood:
Kill.f**k.Die. wrote:Var jo relativt mange metallband der pÄ tidlig 80-tall.Antarath_MATS wrote:Porcus wrote:Kva med klingon?
Amoong them ye haahd Skeyclaadh
norsk, finsk og islandsk...
jeg hater engelsk
iblant kan ogsÄ tysk vÊre ok..men fleste tyske metalbands liker jeg ikke..
jeg vil ha en Ăžsterrisk metalband med Ăžsterrisk dialekt..
Des wÀr ur leiwand
jeg hater engelsk
Des wÀr ur leiwand
Uns ist in alten mĂŠren wunders vil geseit
von helden lobebĂŠren, von grĂŽzer arebeit,
von freuden, hĂŽchgezĂźten, von weinen und von klagen,
von kĂŒener recken strĂźten muget ir nu wunder hĆren sagen.
-
- Poser
- Mood:
Hvordan uttaler du "7"?GladĂžks wrote:7axw ksnmaks
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Kankra wrote:norsk, finsk og islandsk...
jeg hater engelsk
Des wÀr ur leiwand
Haha, det hadde vĂŠrt frekt ja!
SÄnn ellers sÄ er jeg enig i at norsk finsk og islandsk hÞres best ut, men jeg hater ikke engelsk fordet da, er bare litt lei av det kanskje.
Tysk hĂžres jo ganske hardt ut ja, synes Amon Amarth sin "Siegreicher Marsch" er mye tĂžffere enn originalen "Victorious March".
Innipunn wrote:Kankra wrote:norsk, finsk og islandsk...
jeg hater engelsk
Des wÀr ur leiwand
Haha, det hadde vĂŠrt frekt ja!
SÄnn ellers sÄ er jeg enig i at norsk finsk og islandsk hÞres best ut, men jeg hater ikke engelsk fordet da, er bare litt lei av det kanskje.
Tysk hĂžres jo ganske hardt ut ja, synes Amon Amarth sin "Siegreicher Marsch" er mye tĂžffere enn originalen "Victorious March".
hrhr ja;) vi har noe grupper som singer pÄ "Þsterrisk". f.e. Drahdiwaberl, Alkbottle, Die Hinichen... Ok de spiller ikke akkurat metal...mer hmm "Þsterrisk" Rock men det er jo ogsÄ morsomt.
engels...ok ja hater er kanskje for mye sagt men jeg er so veldig lei av det..hver eneste idiot singer eller skrikke eller gjÞr hva som helst pÄ engelsk...der er flere sprÄk enn engelsk i verden. jeg er ogsÄ imot engelsk som verdenssprÄk. Esperanto f.e. skulle vÊrt beder (eller et annet konstruert sprÄk)
og tysk hmm jeg synes at tysk er ikke sÄ tÞft ..mer latterlig. men det er kanskje fordi jeg snakker (Þsterrisk) tysk..sÄ det hÞres merkelig ut i musikken...og jeg liker ikke den "virkelige" tysken.
Der er noe morsome grupper som f.e. JBO eller Knorkator eller Apokalyptische Reiter..der er tysk helt ok. Eller kanskje middelalder metal som f.e. Subway to Sally, Schandmaul..det er ogsÄ ok. Men "alvorlig" metal pÄ tysk....litt merkelig synes jeg
Uns ist in alten mĂŠren wunders vil geseit
Porcus wrote:Hvordan uttaler du "7"?GladĂžks wrote:7axw ksnmaks
Det er en sÄkalt glottal lukkelyd, det vil si et slags lite stÞt du gjÞr med selve stemmebÄndene. Det er den lyden du finner i stedet for "tt" i cockney-uttalen av "butter".
7-tallet er overhodet ikke noen standardmÄte Ä presentere den glottale lukkelyden pÄ, sÄ bruken av dette 7-tallet fÄr fyren som har skrevet bella coola-grammatikken ta pÄ sin kappe. I IPA (International Phonetic Alphabet) presenteres den glottale lukkelyden med et tegn som ser ut som et spÞrsmÄlstegn uten prikk under.
ElÀkööt supikoirat!
-
- Beli
- Mood:
Ja gebrokken engelsk med tysk aksent er konge! sÊrlig nÄr gjelder thrash.Kim Rygel wrote:Latterlig Ä lage en slik poll og utelate tysk.
Svaret er selvsagt tysk.
NÄr det gjelder hva som lÄter fetest i lÄter, sÄ er det gebrokken engelsk med tysk aksent. Stygt og j****g.
Itâs a full moon tonight and these hoes ainât acting right