Snik wrote:Fikk Crazy World på kassett som 5-åring, da blir det selvsagt den.
Litt av det samme her.. Jeg og en kompis hørte oss ihjel på den kassetten eng gang på barneskolen..
It is currently 18 Dec 2024, 19:52
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Lynchomaniac »
MikkelRev wrote:Angående EMI's 2001-remastre:
3. Det var kun albumene mellom 1977-1988 som ble reutgitt. Hvorfor ble ikke resten av platene remastret? De før og etter? De fortjener i høy grad en opppusning med ny delikat innpakkning og masse bonus de også.
MikkelRev wrote:Den skjønner jeg ikke. Face The Heat er jo den eneste platen som kan sies å være direkte dårlig. Hva er det du hører som ikke vanlige folk hører?Eon wrote:Face The Heat, med Love at First Sting på en god andreplass.
Martyrium wrote:MikkelRev wrote:Den skjønner jeg ikke. Face The Heat er jo den eneste platen som kan sies å være direkte dårlig. Hva er det du hører som ikke vanlige folk hører?Eon wrote:Face The Heat, med Love at First Sting på en god andreplass.
Alien Nation er jo kongelåt!
Post by Lynchomaniac »
Joakim wrote:Er vel ikke overaska over at jeg var den første (og eneste?) som stemte Pure Instinct..
MikkelRev wrote: Veldig fin plate fra start til slutt. Hvis det skal sies noe negativt om den, er det kanskje at den inneholder bortimot bare ballader.
BruunoRamone wrote:Jeg liker nok perioden med Lovedrive, Animal Magnetism, Blackout og Love At First Sting best. Sistnevnte er den jevneste skiva. World Wide Live er for øvrig en av tidenes beste liveskiver, uansett artist.
Post by Lynchomaniac »
Joakim wrote:Joakim wrote:Er vel ikke overaska over at jeg var den første (og eneste?) som stemte Pure Instinct..
Idiot utsagn...
Dette var lenge før jeg fikk Love at First sting under huden. Gladøks, endre svaret mitt
Klaus for president
Post by Lynchomaniac »
Melodicrock wrote:Listen to a new Klaus Meine interview mentioning that this might be the last Scorpions album at: http://www.scorpions.gr/root/goldinter.mp3.