Beste band fra Canada?
-
- Belieb
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Affen wrote:AORGuru wrote:Hvor er Harem Scarem på lista di da? Nå skuffer du her, Affen!
Selg meg ei skive med dem da vel
What Har du ikke ei eneste skive av Harem Scarem? Skaff deg isåfall debuten (s/t), 'Mood Swings' og 'Overload'. Tror også du vil like 'Voice Of Reason'.
SYL eller Gorguts?
SYL!
SYL!
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.
Etter å ha hørt på Detours, oppgraderer jeg Saga til Canada's nest beste band (etter Rush, of course). Steike så bra de låter live! Enda bedre enn på skive! Helt sinnsykt bra livealbum...har forøvrig et eksemplar som er signert av hele bandet
-
- Belieber
- Mood:
Endelig noen som har skjønt det!necronomicon wrote:Slaughter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:happy:
Reddet dagen for meg, denne.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-
- Belieber
- Mood:
1. Triumph
2. Harem Scarem
3. Rush
4. Helix
5. Loverboy
Jeg mener å huske at FM var britiske!?!? De som ga ut Tough It Out. Eller er dette kanskje et annet band?
2. Harem Scarem
3. Rush
4. Helix
5. Loverboy
Jeg mener å huske at FM var britiske!?!? De som ga ut Tough It Out. Eller er dette kanskje et annet band?
!!tomarnold wrote:ROSS BAY CULT ETERNAL!!!
!!
Ja fy faens f**n. Blasphemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!
Revenge burde vært i pollen. Canada er blandt favoritt landene.
TECHNITIÄNS ÖF SPÅCE
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
SHIP EÅRTH THIS IS
YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING
YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
-
- Belieber
- Mood: