Queensrÿche
Genialt band; en topp fem liste hadde sett slik ut hos meg:
1) Operation:Mindcrime
2) The Warning
3) Rage for Order
4) Empire
5) Operation:Mindcrime II
1) Operation:Mindcrime
2) The Warning
3) Rage for Order
4) Empire
5) Operation:Mindcrime II
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."
Gladøks wrote:Affen wrote:Liker best hardrock-sida av Queensrÿche, selv om US-metal skivene og er bra.
Gi meg navnene på disse skivene, så skal jeg legge dem til i pollen for deg!
Empire. Finnes allerede i pollen

Men er Tribe prog?

-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Affen wrote:Gladøks wrote:Affen wrote:Liker best hardrock-sida av Queensrÿche, selv om US-metal skivene og er bra.
Gi meg navnene på disse skivene, så skal jeg legge dem til i pollen for deg!
Empire. Finnes allerede i pollen![]()
Du la bare ikke merke til det aller først pga de mørke brillene dine? Hvis du renser ørene dine også, så hører du kanskje hva slags musikk det er på plata i tillegg.

Men er Tribe prog?
Egentlig ikke. Tribe er mer drit. Men f.eks. Queensrÿche, The Warning, Rage for Order, Operation:Mindcrime, Empire og The Promised Land er godprog.
Eläkööt supikoirat!
Gladøks wrote:Men f.eks. Queensrÿche, The Warning, Rage for Order, Operation:Mindcrime, Empire og The Promised Land er godprog.
Merkelig. Mye rare folk her på forumet, gitt! Her har vi alt ifra folk som mener at Dream Theater IKKE er prog, til folk som mener at US-metal som Queensrÿche ER prog! It's a strange world...

Empire!!!!!!!!!!!!!
Kongeskive!! Operation:Mindcrime på en god andre!!

Kongeskive!! Operation:Mindcrime på en god andre!!
-
- Poser
- Mood:
Patto wrote:Har kun "Empire" og stemmer den. For øvrig et av de stusseligste bandene jeg noensinne har sett live. Bra trommis, dog.
Har sett Queensrÿche bedre ja, men så dårlig var de da ikke - si meg bivånet ikke vi konserten som på samme festival samme år i Svenske aviser i felles klagesang ble betegnet som; "urtråkig", "Oinspirerad" etc. etc.....
Hvem det var? Jethro Tull

Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
Lynchomaniac wrote:Patto wrote:Har kun "Empire" og stemmer den. For øvrig et av de stusseligste bandene jeg noensinne har sett live. Bra trommis, dog.
Har sett Queensrÿche bedre ja, men så dårlig var de da ikke - si meg bivånet ikke vi konserten som på samme festival samme år i Svenske aviser i felles klagesang ble betegnet som; "urtråkig", "Oinspirerad" etc. etc.....
Hvem det var? Jethro Tull
Stemmer. Jethro Tull var utrolig kjedelig på SWR. En av de største skuffelsene jeg har opplevd live noengang. Vi sto vel sammen da, ja. Og gikk litt ut i konserten. Så stusselig var det...

-
- B
- Mood:
The Warning -6
Operation: Mindcrime -6
Rage For Order-5
Queensrÿche-3
Resten er i mine ører helt uinteressant.
Operation: Mindcrime -6
Rage For Order-5
Queensrÿche-3
Resten er i mine ører helt uinteressant.
If you were to look up Spiral Architect in a thesaurus book, it's musical antonym would be AC/DC.
-
- B
- Mood:
Jupp!Runar wrote:Det er så utvilsomt Operation:Mindcrime.
Fikk meg en j****g fet bootleg cd med Queensrÿche idag. Anarchy X, heter den, og er spilt inn i Amsterdam 29. november 1990. Lyden er noe av det beste jeg har hørt på bootleg-fronten, og konserten består av hele Mindcrime + Silent Lucidity...