Sist kjøpte spill?
SambaBoy wrote:Portable Ops blir utvilsomt det neste spillet jeg kjøper... Gud, så bra de er... Bare storyen er gripende, og verdens nest best gameplay (sorry, FF7 slår ALT) hjelper ikke lite på det heller!
Ingenting å unnskylde for
Mao Zedung wrote:I wash my prick with cunt.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Draum wrote:SambaBoy wrote:Portable Ops blir utvilsomt det neste spillet jeg kjøper... Gud, så bra de er... Bare storyen er gripende, og verdens nest best gameplay (sorry, FF7 slår ALT) hjelper ikke lite på det heller!
Ingenting å unnskylde for
Nei, FFVII er tidenes beste spill uansett sjanger.
-
- Belieber
- Mood:
TheUnborn wrote:Conan wrote:
Nei men du har muligheten til å spille de uten å dra frem en annen maskin. Jeg liker å spille spill enten de er gamle eller nye, men kjipt å må koble om en annen maskin bare for å få spilt de.
Da må du iallefall kjøpe en 360 først.
Det gidder jeg ikke enda, for omtrent ingen av spilla jeg har får man brukt på 360. Og de har omtrent ingen spill jeg har lyst på enda, kanskje det blir bedre.
-
- Belieber
- Mood:
Worship wrote:God of war! Dævven så lekkert! Men altfor kjapt gjennomført..
Fy f**n det spillet ble jeg lei ca. med en gang. Skjønner ikke at folk klarer å synes det er interessant. Samme kjøret hele veien.
Har det ikke selv men runda det nesten hos en kompis, ble rimelig hekta, jevlig stilig spill
ontopic : siste spillet jeg faktisk kjøpte meg var vel city of villains/heroes var fun en stund det, sjeldent jeg kjøper/spiller nyere spill.
ontopic : siste spillet jeg faktisk kjøpte meg var vel city of villains/heroes var fun en stund det, sjeldent jeg kjøper/spiller nyere spill.
-
- Belieber
- Mood:
DecrapifierOfBajswafflers wrote:greit at toern kommer neste måned da.
Flotters!
Roar: Spis en pølse
Avsky: Ditto, hekta ja.
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Skaff Metal Slug 1,2 og X.Roar wrote:Lasta nettopp ned en MSX-emulator til PSP'n. Spiller Metal Gear 2: Solid Snake nå. Fantastisk morsomt og interessant.
Ontopic: BLACK - Xbox
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Roar wrote:Worship wrote:God of war! Dævven så lekkert! Men altfor kjapt gjennomført..
Fy f**n det spillet ble jeg lei ca. med en gang. Skjønner ikke at folk klarer å synes det er interessant. Samme kjøret hele veien.
Singleplayer er litt kjipt, men det ser så flott ut. Blir klam i hakket av å sage folk i to. Prøv å runde det i Co-op med et par pils attåt, fun funz! (Edit: Mente Gears of War her, God of War er kjempegøy i tillegg)
Kjøpte ny PC nuh nettopp, så nå skal det spilles fremover! HE HE
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.
Har alltid lurt på hva MSX er. Er det på lik linje med Metal Gear til NES?Roar wrote:Lasta nettopp ned en MSX-emulator til PSP'n. Spiller Metal Gear 2: Solid Snake nå. Fantastisk morsomt og interessant.
-
- Poser
- Mood:
En spillmaskin/datamaskin som var populær på 80-tallet. Fullt på høyde med NES'en ja, eller nesten iaffall...master_k wrote:Har alltid lurt på hva MSX er. Er det på lik linje med Metal Gear til NES?Roar wrote:Lasta nettopp ned en MSX-emulator til PSP'n. Spiller Metal Gear 2: Solid Snake nå. Fantastisk morsomt og interessant.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!