Akula wrote:Den terningen står ikke til mer enn terningkast 2, sant nok.yngve wrote:Den terningen var jo uansett ikke helt bra
Fornøyd nå kanskje?
It is currently 18 Dec 2024, 17:34
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Warchief_Thor »
Post by Doomination »
Du burde sjekke ut Blackened the USSR, den er j****g fet!Rector wrote:Fant no "Beatallica". Bra Beatles-Metallica-titler. "And Justice For All My Loving", "The Thing That Should Not Let It Be", bare sånne greier hehe.
Post by Lang trang gang »
Domination wrote:Husker jeg ikke helt feil så synger James pissesurt på denne samtidig som backingvokalen til Hammet og Trujillo er ganske stusselig. Jeg foretreker faktisk selve plata.BUB wrote:Lyden på live DVDen som følger med er faktisk mye bedre. Det er denne discen som redder utgivelsen fra fullstendig mageplask.
Har dog opptak av Frantic og St.Anger fra Roskilde 03 der spesielt St.Anger plutselig blir en god del bedre.
Post by Sassu-Wunnu »
Folk som skriver Tallica er svake også.Vredesbyrd wrote:Er vel et av de svakeste Tallica albumene...
Post by Vredesbyrd »
Sassu-Wunnu wrote:Folk som skriver Tallica er svake også.Vredesbyrd wrote:Er vel et av de svakeste Tallica albumene...
Skjønner ikke at du liker den bedre en kill 'em all. hver sin smak i guess. personlig mener jeg at kill 'em all er den beste plata. st anger vil jeg si er drit dårlig, kjipe og kjedlige riff igjennom hele plata.Roar wrote:Skiva er potensielt dritbra. Men p.g.a rævaproduksjon og dårlig arrangering blir den for tung å høre på. Men liker den bedre enn Kill 'em All og Reload.
Mastema wrote:Skjønner ikke at du liker den bedre en kill 'em all. hver sin smak i guess. personlig mener jeg at kill 'em all er den beste plata. st anger vil jeg si er drit dårlig, kjipe og kjedlige riff igjennom hele plata.Roar wrote:Skiva er potensielt dritbra. Men p.g.a rævaproduksjon og dårlig arrangering blir den for tung å høre på. Men liker den bedre enn Kill 'em All og Reload.
Ja, den kan være det til tider. Men jeg vil også si den er j****g sint. Drikkemusikk til tusen.Roar wrote:Mastema wrote:Skjønner ikke at du liker den bedre en kill 'em all. hver sin smak i guess. personlig mener jeg at kill 'em all er den beste plata. st anger vil jeg si er drit dårlig, kjipe og kjedlige riff igjennom hele plata.Roar wrote:Skiva er potensielt dritbra. Men p.g.a rævaproduksjon og dårlig arrangering blir den for tung å høre på. Men liker den bedre enn Kill 'em All og Reload.
Kill 'em All er for happy.