Ensiferum
Affen wrote:Hva er DIN favoritt?
"Noen liker pop, andre liker rock
Noen liker pop, andre liker rock
Noen liker pop, andre liker rock
Black Metal er min favoritt"
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
Debuten er helt vilt bra. Iron er også meget bra, mens Dragonheads ikke når like høyt opp. Dvdn var forresten knall.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
Topic author - Rocker
- Mood:
torjo wrote:Har virkelig vurdert å sjekke ut dette bandet. Husker godt den positive anmeldelsen debutplata fikk i Scream.
Jeg mener du trygt kan kjøpe hvilken som helst av skivene, alle er knallbra
Affen wrote:torjo wrote:Har virkelig vurdert å sjekke ut dette bandet. Husker godt den positive anmeldelsen debutplata fikk i Scream.
Jeg mener du trygt kan kjøpe hvilken som helst av skivene, alle er knallbra
Ut fra pollresultatet er det debuten som står høyest i kurs hos folk, så da er det vel greit å starte med den, og eventuelt gå videre derfra om den faller i smak.
Ta tårnet, Ebralidze!
bra band med to knall skiver på samvittigheten, der debuten er hakket bedre enn iron. dragonheads var en helt ok sak, dog ikke på høyde med tidligere verker.. ser uansett fram imot nytt materiale fra bandet.
vil for øvrig anbefale et band litt i samme gaten, equilibrium. Turis fratyr er muligens ei skive fans av ensiferum vil finne interessant. musikken er enorm(noe av synthen kan minne om falkenbachs bedre stykker tidvis), men det faktum at tekstene framføres på tysk byr meg noe imot da jeg syns tysk er j****g stygt. men som nevnt melodier og musikk består av mye vellyd.. nesten såpass melodiøst at det blir upassende med vrælevokal etter min mening, bare hør på feks låter som wingthors hammer og nordheim.. nok om det, equilibrium kan uansett være et band verdt å sjekke ut for fans av ensiferum.
Equilibrium - Turis Fratyr
vil for øvrig anbefale et band litt i samme gaten, equilibrium. Turis fratyr er muligens ei skive fans av ensiferum vil finne interessant. musikken er enorm(noe av synthen kan minne om falkenbachs bedre stykker tidvis), men det faktum at tekstene framføres på tysk byr meg noe imot da jeg syns tysk er j****g stygt. men som nevnt melodier og musikk består av mye vellyd.. nesten såpass melodiøst at det blir upassende med vrælevokal etter min mening, bare hør på feks låter som wingthors hammer og nordheim.. nok om det, equilibrium kan uansett være et band verdt å sjekke ut for fans av ensiferum.
Bra skive, tysken er knall, men man blir fort lei musikken.WW wrote:bra band med to knall skiver på samvittigheten, der debuten er hakket bedre enn iron. dragonheads var en helt ok sak, dog ikke på høyde med tidligere verker.. ser uansett fram imot nytt materiale fra bandet.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Ensiferum er mitt nye favorittband, den er på 1. på lista, gruser Slayer og alle.
Born to capture the essence of the trails of our kind!
Zero tolerance must be issued forth!
Behind the enemy's line... So it shall be written, so it shall be done!
Zero tolerance must be issued forth!
Behind the enemy's line... So it shall be written, so it shall be done!
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Vredesbyrd wrote:Ensiferum er mitt nye favorittband, den er på 1. på lista, gruser Slayer og alle.
Ikke langt ifra her heller...FY f**n FOR ET BAND!!!
Går mye i Iron, Dragonheads og Victory Songs om dagen. Debuten er og knallbra, men ikke helt oppe på det orgasmiske nivået til de påfølgende skivene. Ensiferum er rett og slett et av dagens beste band!
-
- Belieber
- Mood:
Første går, ikke hørt den andre. Hørte ei låt fra den siste, og den var helt j****g
-Excuse me, Miss. Are your children twins?
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
-No, Bob is four and Mike is six. Do you think they look alike?
-No, I just can't f*****g believe someone fucked you twice
Ensiferum har tapt seg for hver utgivelse. Debuten er knallbra og jeg rangerer den blant topp 10 i samlinga mi. Victory songs er ikke noe mer enn en ordinær middelmådig skive. Skuffa.
Nedturen begynte da Jari Mäenpää slutta og dannet Wintersun, som forøvrig burde falle i smak blant ensiferum fans. Vokalen hans var vanvittig bra. Renvokalen nå til dags er ikke som den var før, og han nye vokalisten fra Norther har en vokal som ikke passer helt inn i soundet etter min mening.
Nedturen begynte da Jari Mäenpää slutta og dannet Wintersun, som forøvrig burde falle i smak blant ensiferum fans. Vokalen hans var vanvittig bra. Renvokalen nå til dags er ikke som den var før, og han nye vokalisten fra Norther har en vokal som ikke passer helt inn i soundet etter min mening.