Wig Wam vs. Venom
Stian wrote:Jevnere enn jeg hadde trodd. Wig Wam har i skrivende stund fire stemmer, altså én mer enn Affen, Steve_Peck og Dick_Hardy.
Nebel ??
Metal music we listen
Beer ruthlessly we can drink
We feel the great alchohol
And always a beer will do it
Stian wrote:Mistenker han jeg også. Typisk glætting som selger bestemora si for en parykk.
Jepp. Husker han masa fælt på endel tvilsomme glamband under en biltur for et års tid siden...
Metal music we listen
HAD wrote:Stian wrote:Mistenker han jeg også. Typisk glætting som selger bestemora si for en parykk.
Jepp. Husker han masa fælt på endel tvilsomme glamband under en biltur for et års tid siden...
...Og desto mer på enda flere tvilsomme band for kun noen få uker siden.
EDA!?! wrote:Wig Wam-stemmen kom etter nøye overveielser fra meg. Vanskelig valg.Gladøks wrote:Stian wrote:Jevnere enn jeg hadde trodd. Wig Wam har i skrivende stund fire stemmer, altså én mer enn Affen, Steve_Peck og Dick_Hardy.
Glam har nok stukket innom her igjen.
Er du Wig Wam fan og snuser, er det rart det aldri kan bli oss to
AORGuru wrote:Gjett en milliard og to ganger hvem jeg stemte på (hvis dere gidder).
Du stemte selvsagt Venom fordi du er en rølpete råtass som nettopp har sølt øl ut over hele platesamlinga di.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
Nei, han stemte Wig Wam fordi han har et snev av peiling og musikalitet.torjo wrote:AORGuru wrote:Gjett en milliard og to ganger hvem jeg stemte på (hvis dere gidder).
Du stemte selvsagt Venom fordi du er en rølpete råtass som nettopp har sølt øl ut over hele platesamlinga di.
Dick_Hardy wrote:Nei, han stemte Wig Wam fordi han har et snev av peiling og musikalitet.torjo wrote:AORGuru wrote:Gjett en milliard og to ganger hvem jeg stemte på (hvis dere gidder).
"Snev" er dette rette ordet i denne sammenheng, ja.
Eläkööt supikoirat!
-
- Poser
- Mood:
-
- Poser
- Mood: