Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

UFC/Pride osv.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

aeldagrim
Belieber
Belieber
Posts: 33
Joined: 20 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by aeldagrim »

Screamer wrote:
aeldagrim wrote:Jeg synes K-1 er kos jeg. :P
Favoritten er Jerome Le Banner. Ray Sefo, Mark Hunt osv osv er også kule da. Og det finnes enda flere morsomme skapninger.. :P
Ellers er jo Fedor rå! For å itte snakke om Crop-cop!

CroCop vs. Fedor var jo kanskje tidenes MMA-kamp. Om CroCop gaar til UFC som ryktene svirrer om naa, saa blir det kanskje ikke rematch, og det er litt synd. Men det blir artig aa se CroCop sparke vekk hele HW-divisjonen til UFC! :D

Image



Helt enig, det blir morsomt ! Bena til CRO er dødelig gitt ! Dog, man vet jo aldri om han evt taper en kamp eller to på matta, men virker til at han vet hva han gjør der også..
Overlevde bra mot den beste; Fedor..

User avatar

Topic author
Joakim
Belieber
Belieber
Posts: 147
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Joakim »

Sendig på Eurosport igjen ikveld. Fra klokka 22!
"I loved you in Bloodsport"

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Bare å tre på seg tøfla og finne frem kakaoen, da.

User avatar

Runar,KFD,Gladøks
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 24 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Runar,KFD,Gladøks »

Spoiler:Alt i UFC 66 gikk som jeg ville, Lidell vant, Bissping vant og Arlovski vant. PRIDE var en annen sak. Naar Hansen tappet ble jeg trist. Og naar fedor startet kampen saa saa det lenge ut som han ikke var helt seg selv. Det saa stygt ut for Fedor lenge, men naar de reiste dem opp og han plutselig "Unleashed the f*****g fury" fy f**n saa glad jeg ble, helt i hundre. Fedor fortjener en klem, en klapp paa skuldra og 3 øl for den kampen der. Han er konge! KONGE!

User avatar

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Posts: 256
Joined: 05 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Jeg har lastet ned Shockwave, men skal nok ikke se den før om et par dager.

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

Screamer wrote:
Spoiler:Alt i UFC 66 gikk som jeg ville, Lidell vant, Bissping vant og Arlovski vant. PRIDE var en annen sak. Naar Hansen tappet ble jeg trist. Og naar fedor startet kampen saa saa det lenge ut som han ikke var helt seg selv. Det saa stygt ut for Fedor lenge, men naar de reiste dem opp og han plutselig "Unleashed the f*****g fury" fy f**n saa glad jeg ble, helt i hundre. Fedor fortjener en klem, en klapp paa skuldra og 3 øl for den kampen der. Han er konge! KONGE!

Spoiler for UFC,Pride og K-1 :
UFC gikk som forventet, selvom jeg håpet på at Oritz skulle klare det hadde jeg ikke helt troen på at det kom til å skje.

Shockwave startet utrolig kjipt med at Hansen tapte ja. Shogun virket ikke å være helt seg selv heller. Mark Hunt imponerte stort i kampen mot Fedor selvom han tapte til slutt.

Har bare sett to kamper fra K-1, men det var kjedelig å se at Sakuraba tapte, men han er ikke akkurat den samme som han pleide å være. Genki Sudo vant kampen sin, men annonserte etter kampen at han legger. Trist. Genki er utrolig underholdende og har som regel bra kamper.
Image

User avatar

ShinobiCenyon
Belieber
Belieber
Posts: 15
Joined: 18 Aug 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ShinobiCenyon »

Har ikke Eurosport, så jeg har ikke fått sett så mye, men det jeg har fått med meg har vært fett. Av UFC altså. Får vel finne noen torrents.

User avatar

Remi
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Remi »

ShinobiCenyon wrote:Har ikke Eurosport, så jeg har ikke fått sett så mye, men det jeg har fått med meg har vært fett. Av UFC altså. Får vel finne noen torrents.

Relativt sjelden det går noe på Eurosport uansett, og når de først sender er det som regel gamle show. Og de sender forresten K-1, ikke UFC. Men det hender de sender Shooto og det er ganske stas. Japansk MMA hvor Joachim Hansen var mester før.

Canal Digital gir deg mulighet til å kjøpe Pride FC PPVer og sender av og til show på fredagsnettene.

Nå som Fight+ ikke er lenger tror jeg ikke det er noen annen mulighet enn torrents her i Norge hvis du vil se UFC.
Image

User avatar

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Posts: 256
Joined: 05 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Remi wrote:
ShinobiCenyon wrote:Har ikke Eurosport, så jeg har ikke fått sett så mye, men det jeg har fått med meg har vært fett. Av UFC altså. Får vel finne noen torrents.



Canal Digital gir deg mulighet til å kjøpe Pride FC PPVer og sender av og til show på fredagsnettene.
.

Jeg ringte på lørdagen og skulle bestille Shockwave men fyren jeg pratet med hadde ikke hørt noe om det. Ikke så jeg noe på nettsidene til Canal Digital heller.......så jeg lastet ned PPVen.

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Med spoilere...

Jeg lasta ned kampene til Aoki, og ble veldig nervøs, med rette. Han gjør ting som ikke jeg har sett før hvertfall. Jeg ser for meg at han kommer til å være i helt oppe i toppen, så det er forsåvidt ingen skam og tape mot han. Men ingen fin start på det nye året. Nå tapte Kawajiri også, så da er det vel ikke så langt til en rematch mellom han og Hansen igjen.

Synd å se Ortiz tape igjen. Men hvis det betyr at Rampage kan ta beltet fra Liddell er det nesten verdt det. Ser frem til den kampen og Cro Cop i UFC. Jeg tror 2007 blir veldig underholdende.


.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

User avatar

Sorg
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sorg »

Remi wrote:
Onkel Ond wrote:Så litt på dette på Eurosport etter South park filmen i går, og jeg deler nok Knugens oppfattning. Litt kickboksing, havne på matta og så drive med noe som så ut som avansert mannekos resten av kampen.

Artig at det virket som nordmannen Einemo var dyktig dog.


Så jo litt av 60 minutes innslaget, jeg var ikke klar over at de hadde endret så mye på reglene. Det betyr vel at villmannen "Tank" Abbott ble arbeidsløs?

Tank holder litt på enda, men fyren var aldri særlig flink og sporten har nok passert han med årene. Han har vel 1 seier siden 1998. Han har forresten en ny kamp 5. januar, mot Ji Hoon Kim på World Best Fighter "USA vs. Asia" showet.

Hvor leste du dette om Tank?

Fet fighter... Synd at imaget hans ødela så mye for han.

User avatar

Angelgrinder
Belieber
Belieber
Posts: 53
Joined: 26 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Angelgrinder »

Joakim:

K-1 på Eurosport nå kvart på elve!
Did you ever find yourself drowning in a dark and crowded bar?

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Ryktene sier at Joachim Hansen har skrevet kontrakt for nye fem kamper med Pride. :D
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

User avatar

Diskriminatore
Belieber
Belieber
Posts: 22
Joined: 24 Jun 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Diskriminatore »

Sjefen i K1 Peter "luberjack" Aerts er ikke med ser jeg. :(

Image
Image

User avatar

Runar,KFD,Gladøks
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 24 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Runar,KFD,Gladøks »

Han er flink han, men instruksjonsdvder er han ikke flink på.

"Sparketeknikk: Ok you stand like this and kick *Smakk*, ok? Like this *Smakk*, ok? "

Han bør holde seg i ringen tror jeg.

User avatar

Runar,KFD,Gladøks
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 24 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Runar,KFD,Gladøks »

Det begynner å ta seg opp for UFC nå, endelig begynner fightcardene å få litt dybde.

Spoiler wrote:CROCOP! Yeah! Jeg var redd for at Cro Cop skulle gjøre en tabbe ala den han gjorde mot Randleman, og jeg var nok mer nervøs enn Cro Cop selv før kampen. Han dominerte den kampen så brutalt, og Eddie så så skremt ut inne i buret at man nesten skulle tro det var selveste Skremmern som kom etter ham.

Fint at også Quinton og Anderson vant, da var de tre viktigste seirene i boks. Hadde vært kjipt å være PRIDE-tilhenger om alle disse hadde tapt.

User avatar

EnBedrovetLaks
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by EnBedrovetLaks »

Pride 33, Las Vegas - 24.02.07

-Joachim Hansen (#7 Lightweight)* vs. Jason Ireland

:D

Noen som har hørt om Jason Ireland forresten?
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..

User avatar

Runar,KFD,Gladøks
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 24 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Runar,KFD,Gladøks »

EnBedrovetLaks wrote:Pride 33, Las Vegas - 24.02.07

-Joachim Hansen (#7 Lightweight)* vs. Jason Ireland

:D

Noen som har hørt om Jason Ireland forresten?

Niks, han er ny. Håper han er veldig god, og at Joachim allikevel gir ham DENG!




Nå er det vel gått såpass med tid at det ikke er skummelt å spoile PRIDE Shockwawe lenger:

Enbedrøvetlaks wrote:Jeg lasta ned kampene til Aoki, og ble veldig nervøs, med rette. Han gjør ting som ikke jeg har sett før hvertfall.

Det var en gogoplata, og tidligste MMA-eventen jeg har sett den i var UFC 16 hvor Pat Miletich prøvde seg på den, kommentatoren kommenterte også umiddelbart: "He`s going for the gogoplata, no he lost it.".. eller noe slikt, og Joachim har øvd mye på den selv sier han i post fight-intervjuet. Så helt revolusjonerende var den jo ikke, men ikke den mest vanlige saken i Jiu-Jitsu heller. Min lillabelte-coach hadde aldri hørt om den før.

User avatar

Hunt's Barbecue Sauce
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hunt's Barbecue Sauce »

Gogoplata er kanskje den feteste choken i verden.

User avatar

Hunt's Barbecue Sauce
Belieb
Belieb
Posts: 8
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hunt's Barbecue Sauce »

Så hva synes folket om PRIDE 33?

Nobelspris i fete og uforutsigbare bouts. Grusomt bra. Gomi - Diaz er kanskje den beste underholdning hittil vist i 2007. Digg å se Hansen vinne igjen og.


Locked Previous topicNext topic