Steve-Peck wrote:Konklusjon: Wig Wam gruser Venom any day!
Jeg ville ikke kalle 20% oppslutning vs. 79-80% oppslutning for grusing...
It is currently 12 Dec 2024, 22:29
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Steve Peck »
Jeg uttalte meg ikke om pollen. Jeg oppsummerte min mening om bandenes musikk.Gladøks wrote:Steve-Peck wrote:Konklusjon: Wig Wam gruser Venom any day!
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.
Steve-Peck wrote:Jeg uttalte meg ikke om pollen. Jeg oppsummerte min mening om bandenes musikk.Gladøks wrote:Steve-Peck wrote:Konklusjon: Wig Wam gruser Venom any day!
Post by Steve Peck »
Gladøks wrote:Steve-Peck wrote:Jeg uttalte meg ikke om pollen. Jeg oppsummerte min mening om bandenes musikk.Gladøks wrote:Steve-Peck wrote:Konklusjon: Wig Wam gruser Venom any day!
Ah, så det var ikke den virkelige verden du snakka om, altså.
Post by Terrorsatan »
Knugen wrote:Var på kick-off fest med jobben i går og hvem trur døkk spell? Joda, wig føkkings wam....fy fen! Heeeeeelt j****g var det. Og nå har jeg f**n meg fått den ene drittlåta på hjernen.
come on come on come on meg langt oppi ræva
Terrorsatan wrote:Knugen wrote:Var på kick-off fest med jobben i går og hvem trur døkk spell? Joda, wig føkkings wam....fy fen! Heeeeeelt j****g var det. Og nå har jeg f**n meg fått den ene drittlåta på hjernen.
Så var det tross alt eneste egne låta de spilte. Knugens beste utsagn fra firmafesten: Dette er akkurat som når Joakim er DJ
Post by Terrorsatan »
Joakim wrote:Terrorsatan wrote:Knugen wrote:Var på kick-off fest med jobben i går og hvem trur døkk spell? Joda, wig føkkings wam....fy fen! Heeeeeelt j****g var det. Og nå har jeg f**n meg fått den ene drittlåta på hjernen.
Så var det tross alt eneste egne låta de spilte. Knugens beste utsagn fra firmafesten: Dette er akkurat som når Joakim er DJ
Få det nå ikke til å se ut som om jeg spiller wig wam da!
Post by Terrorsatan »
Joakim wrote:Terrorsatan wrote: Men de covret Kiss,Twisted Sister,Dio og AC/DC blant annet. Så hva synes du er værst? Å få det til å se ut som du spiller Wig Wam el AC/DC?
Rart de ikke covra venom.
Post by Lang trang gang »
SisterValerie wrote:
Wig Wam og Venom er som å sammenligne bæsj og kjøttkaker!
Terrorsatan wrote:Knugen wrote:Var på kick-off fest med jobben i går og hvem trur døkk spell? Joda, wig føkkings wam....fy fen! Heeeeeelt j****g var det. Og nå har jeg f**n meg fått den ene drittlåta på hjernen.
Post by Terrorsatan »
Knugen wrote:Terrorsatan wrote:Knugen wrote:Var på kick-off fest med jobben i går og hvem trur døkk spell? Joda, wig føkkings wam....fy fen! Heeeeeelt j****g var det. Og nå har jeg f**n meg fått den ene drittlåta på hjernen.
hehehe
Dem kunne droppet låta, har den fen meg på hjernen enda
Terrorsatan wrote:Knugen wrote:Terrorsatan wrote:Knugen wrote:Var på kick-off fest med jobben i går og hvem trur døkk spell? Joda, wig føkkings wam....fy fen! Heeeeeelt j****g var det. Og nå har jeg f**n meg fått den ene drittlåta på hjernen.
hehehe
Dem kunne droppet låta, har den fen meg på hjernen enda
De måtte vel bare spille den,med tanke på at jobben hadde laget egen tekst/video til den melodien. Sånn apropos hva som kunne vært droppet mener jeg...
Post by Steve Peck »
Tyder jo på at de har fått til en bra hookline om ikke anna.Knugen wrote:Dem kunne droppet låta, har den fen meg på hjernen enda
Steve-Peck wrote:Tyder jo på at de har fått til en bra hookline om ikke anna.Knugen wrote:Dem kunne droppet låta, har den fen meg på hjernen enda
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer før. Nå har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte på Åråsen, som må omgås åndssvake og illeluktende mennesker hver dag.