Centurion wrote:phoncible wrote:k9-iz! jeg ser for meg kvalitetstråden det hadde vært uten litt bomming, spekulering og retting.
"dorisk"
"takk"
Men dere! Vet dere hvilken fantastisk flott modus lydisk er?
sånn ca. dur med forstørret kvart.
It is currently 18 Dec 2024, 18:20
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
DecrapifierOfBajswafflers wrote:Centurion wrote:phoncible wrote:k9-iz! jeg ser for meg kvalitetstråden det hadde vært uten litt bomming, spekulering og retting.
"dorisk"
"takk"
Myring wrote:DecrapifierOfBajswafflers wrote:Centurion wrote:phoncible wrote:k9-iz! jeg ser for meg kvalitetstråden det hadde vært uten litt bomming, spekulering og retting.
"dorisk"
"takk"
lydisk er fjerde modus, i og med at den ligger en kvart over ionisk.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.
Post by dauinghorn »
Post by dauinghorn »
phoncible wrote:lett i teorien
Post by dauinghorn »
phoncible wrote:lage solo suger. selv om jeg gjør det selv. hakke sjans å drive så mye med sånt at jeg improviserer gull mer enn en gang hvert skuddår
master_k wrote:Ikke jeg i hvertfall. Gikk umiddelbart etter og ha hørt ei låt av Mike Stern (så han live i New York).dauinghorn wrote:Spille skalaer opp og ned går greit, men hvem gidder å høre på det?!
Ost med butterdeig på lang avstand. Holdt seriøst på å spy.phoncible wrote:master_k wrote:Ikke jeg i hvertfall. Gikk umiddelbart etter og ha hørt ei låt av Mike Stern (så han live i New York).dauinghorn wrote:Spille skalaer opp og ned går greit, men hvem gidder å høre på det?!
hørtes ikke ut som han igrunn. smakfull på skive jaffal
master_k wrote:Ost med butterdeig på lang avstand. Holdt seriøst på å spy.phoncible wrote:master_k wrote:Ikke jeg i hvertfall. Gikk umiddelbart etter og ha hørt ei låt av Mike Stern (så han live i New York).dauinghorn wrote:Spille skalaer opp og ned går greit, men hvem gidder å høre på det?!
Post by dauinghorn »
master_k wrote:Ost med butterdeig på lang avstand. Holdt seriøst på å spy.phoncible wrote:master_k wrote:Ikke jeg i hvertfall. Gikk umiddelbart etter og ha hørt ei låt av Mike Stern (så han live i New York).dauinghorn wrote:Spille skalaer opp og ned går greit, men hvem gidder å høre på det?!