Akkurat det lurte jeg pÄ ogsÄ. Beste lÄtene er Intuition, Seven Seas, 10 000 lovers og Tell no tales. My religion er helt for j****g, usj for en drittlÄt!Steve-Peck wrote:Men hvor var Intuition?
Favoritt TNT- lÄt
-
- Beliebe
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Den satt ikke helt fÞrste gangen jeg hÞrte den, men etter en stund - WOHO! Skikkelig trÞkk i den lÄta der! En av mine favoritter, faktisk. Men gammel TNT er uten tvil best, da.LadyDoubleDealer wrote: My religion er helt for j****g, usj for en drittlÄt!
-
- Belieber
- Mood:
Hege wrote:Den satt ikke helt fÞrste gangen jeg hÞrte den, men etter en stund - WOHO! Skikkelig trÞkk i den lÄta der! En av mine favoritter, faktisk. Men gammel TNT er uten tvil best, da.LadyDoubleDealer wrote: My religion er helt for j****g, usj for en drittlÄt!
Det er helt klart ei lÄt som har vokst hos meg ogsÄ. Hele den skiva er egentlig sÄnn.
BruunoRamone wrote:Hege wrote:Den satt ikke helt fÞrste gangen jeg hÞrte den, men etter en stund - WOHO! Skikkelig trÞkk i den lÄta der! En av mine favoritter, faktisk. Men gammel TNT er uten tvil best, da.LadyDoubleDealer wrote: My religion er helt for j****g, usj for en drittlÄt!
Det er helt klart ei lÄt som har vokst hos meg ogsÄ. Hele den skiva er egentlig sÄnn.
Skiva er bra, tittellÄta er skrekkelig.
-
- Beliebe
- Mood:
LadyDoubleDealer wrote:AndersMarken wrote:Skiva er bra, tittellÄta er skrekkelig.
NĂ„ ble JEG stolt av deg, Marken!
Da er vi skuls Litt mÄ man jo fÄ igjen for den suverene Nostradameus-anmeldelsen.
Men seriÞst, My Religion-lÄta er rÊl fra fÞrste til siste sekund. Beste TNT-lÄter er selvsagt Indian Summer og Tell No Tales, men det har jeg sikkert nevnt tidligere i trÄden.
-
- Beliebe
- Mood:
Affen wrote:LadyDoubleDealer wrote:My religion er helt for j****g, usj for en drittlÄt!
Her er du selvsagt helt pÄ jordet, Double D
Nei nei nei nei, Affelaffen, her er det du som er langt utpÄ vidda!
-
- Poser
- Mood:
..og Transistor . I hvert fall deler av den.Helle wrote:AILT E BRA! AILT! TNT FOR FAN! Utom Firefly.
Dick_Hardy wrote:..og Transistor . I hvert fall deler av den.Helle wrote:AILT E BRA! AILT! TNT FOR FAN! Utom Firefly.
Kan si det igjen jeg, 'Transistor' er ei bedriten skive. Men som harnell sa til meg; hÞr pÄ tekstene sÄ oppdager du at det er ei bra skive.
At tekstene omhandler en tung periode i hans liv gjÞr for meg ikke skiva noe bedre nÄr melodiene er fravÊrende. Folk kan synge om hva f**n dem vil for meg sÄ lenge jeg liker musikken.
'Firefly' er ogsÄ ei skrall skive ja, men ei lÄt som "Angels Ride" er faktisk litt tÞff. Men det lÄter ikke TNT i mine Þrer. Nei, 'Firefly' og 'Transistor' burde vÊrt gitt ut under et annet bandnavn.
AORGuru wrote:Dick_Hardy wrote:..og Transistor . I hvert fall deler av den.Helle wrote:AILT E BRA! AILT! TNT FOR FAN! Utom Firefly.
Kan si det igjen jeg, 'Transistor' er ei bedriten skive. Men som harnell sa til meg; hÞr pÄ tekstene sÄ oppdager du at det er ei bra skive.
At tekstene omhandler en tung periode i hans liv gjÞr for meg ikke skiva noe bedre nÄr melodiene er fravÊrende. Folk kan synge om hva f**n dem vil for meg sÄ lenge jeg liker musikken.
'Firefly' er ogsÄ ei skrall skive ja, men ei lÄt som "Angels Ride" er faktisk litt tÞff. Men det lÄter ikke TNT i mine Þrer. Nei, 'Firefly' og 'Transistor' burde vÊrt gitt ut under et annet bandnavn.
Enig med Guru'n her. Transistor of Firefly er drittskiver. Firefly inneholder en bra lÄt - Heaven's gone.
-
- Belieber
- Mood:
AndersMarken wrote:BĂ„de Transistor og Firefly er helt ok. Verken mer eller mindre. I hvert fall bedre enn All the Way To the Sun. Makan til skrot.
Word
AndersMarken wrote:BĂ„de Transistor og Firefly er helt ok. Verken mer eller mindre. I hvert fall bedre enn All the Way To the Sun. Makan til skrot.
WHAT?!? All the Way to the Sun er ei kjempeskive!! Hakket bedre enn My Religion og Realized Fantasies, mao beste skiva siden 80-tallet!!
Affen wrote:AndersMarken wrote:BĂ„de Transistor og Firefly er helt ok. Verken mer eller mindre. I hvert fall bedre enn All the Way To the Sun. Makan til skrot.
WHAT?!? All the Way to the Sun er ei kjempeskive!! Hakket bedre enn My Religion og Realized Fantasies, mao beste skiva siden 80-tallet!!
Nei, makkverk sÄ det dundrer. My Religion er derimot meget bra. Realized Fantasies har ogsÄ en hÄndfull gode lÄter, men er veldig ujevn.
AndersMarken wrote:Affen wrote:AndersMarken wrote:BĂ„de Transistor og Firefly er helt ok. Verken mer eller mindre. I hvert fall bedre enn All the Way To the Sun. Makan til skrot.
Nei, makkverk sÄ det dundrer. My Religion er derimot meget bra. Realized Fantasies har ogsÄ en hÄndfull gode lÄter, men er veldig ujevn.
Nei, nÄ mÄ dere prÞve Ä vÊre litt voksne her begge to.
Marken: Verken 'Firefly' eller 'Transistor' er OK (helhetslig sett da 'Firefly' som sagt har "Angels Ride"). 'All The Way To The Sun' er ikke skrot, men den er kun helt OK. LÄtene 'A Fix' og 'Black Butterfly' er knall, men utover det er det bÄde og.
Affen: Du er litt pÄ bÊrtur om du mener at 'All The Way To The Sun' er bedre enn bÄde 'My Religion' og 'Realized Fantasies'.
For min del spiller det ingen rolle at Transistor og Firefly ikke lÄter som klassisk TNT, sÄ sÄnn sett ser vi litt forskjellig pÄ saken, mr. Guru. Det gjelder forÞvrig alle band. Samme f**n sÄ lenge det lÄter bra.
Flere gode lÄter pÄ begge de nevnte skivene, men ogsÄ en del svakt.
SĂ„nn tenker jeg det blir:
Firefly: 3+
Transistor: 3
All the Way To the Sun: 2
SĂ„nn tenker jeg det blir:
Firefly: 3+
Transistor: 3
All the Way To the Sun: 2
Av disse er det helt klart Seven Seas, men jeg vil ogsÄ nevne Tor With The Hammer, USA (i Harnell-versjonen) og Knights Of The Thunder.
(PrĂžv Ă„ gjette hvilken plate jeg liker best av dem)
(PrĂžv Ă„ gjette hvilken plate jeg liker best av dem)
ElÀkööt supikoirat!
AndersMarken wrote:For min del spiller det ingen rolle at Transistor og Firefly ikke lÄter som klassisk TNT, sÄ sÄnn sett ser vi litt forskjellig pÄ saken, mr. Guru. Det gjelder forÞvrig alle band. Samme f**n sÄ lenge det lÄter bra.
Jeg ser det pÄ samme mÄten som deg. Men det hjelper sÄ lite at musikken stinker, uansett om det er TNT eller Sputnik.