Anorexia Nervosa
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Anorexia Nervosa
Jeg har, siden jeg oppdaget bandet falt helt for det, hva synes dere? Har aldri hørt makan til nerve som Hreidmarr har i vokalen!
And hear that dreadfull roar, thundering from the east...
-
- Belieber
- Mood:
Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.
(btw, kalle seg hreidmarr? Reidmar er ca. verdens minst onde navn)
hehe, blunk blunk, hehe
Det jeg har hørt er meget bra.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 6 times
-
- Rocker
- Mood:
Terror_mit_uns wrote:av og til småfixt men somoftes plagsomt tamt
AN er da alt annet en tamt. Går jo unna som bare f**n til tider. Fantastisk band! Absolut et av de beste symfoniske black metal banda som finnes.
Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.
Han er uansett ikke med i bandet lengre.
Litt far out fishing visuelt, men liker musikken godt. Og jeg syns de klarte seg bra på Betong.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
Endelig et band som interesserer meg.
Ja, AN er fantastisk, for ikke å glemme ekstremt. Hreidmarr har en god nerve i vokalen, og lydbildet er massivt. Derfor blir det liksom aldri mer enn én runde for min del, da jeg som regel pleier å bli sliten mot slutten. Ikke noe galt i det, egentlig.
Ja, AN er fantastisk, for ikke å glemme ekstremt. Hreidmarr har en god nerve i vokalen, og lydbildet er massivt. Derfor blir det liksom aldri mer enn én runde for min del, da jeg som regel pleier å bli sliten mot slutten. Ikke noe galt i det, egentlig.
慨世憂国
Onkel Ond wrote:Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.
Litt far out fishing visuelt, men liker musikken godt. Og jeg syns de klarte seg bra på Betong.
Imaget er ekkelt ja. Vertfall bildene i coveret til Drudenhaus var jævlige.
Worship Manifesto
Har ikke den skiva, tenkte mer på at de ser ganske så jentete ut.Vorax wrote:Onkel Ond wrote:Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.
Worship Manifesto
Welcome to Hell, now get off my doorstep
Djaenn_Haenni wrote:Endelig et band som interesserer meg.
Det er intenst, ingen tvil om det. Det er skjeldent jeg orker å spille gjennom hele Drudenhaus på en gang, men New Obscurantis Order og Redemption Process pløyer jeg gjennom rett som det er. Fantastiske skiver.
Noen som har hørt Exile? Det er f**n meg en møkkaskive.
Onkel Ond wrote:Har ikke den skiva, tenkte mer på at de ser ganske så jentete ut.Vorax wrote:Onkel Ond wrote:Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.
Worship Manifesto
Jepp, og de ser spesielt jentete ut i det coveret. Nyere bilder ser heldigvis langt bedre ut.
Edit: Nye bandbilder: http://www.bergen.org/AMST/pc/eating%20 ... rexia.html
Vorax wrote:Noen som har hørt Exile? Det er f**n meg en møkkaskive.Djaenn_Haenni wrote:Endelig et band som interesserer meg.
Har bare hørt enkeltlåter og kan ikke si meg særlig imponert. De lange sekvensene mellom låtene er til å spy av, forresten. Tviler på at noen som helst har interesse av å sitte og høre på en ynkende mannstemme med bisarre lyder i bakrunnen. Da ville jeg heller sett en skrekkfilm.
慨世憂国