Anorexia Nervosa
Intense disse gutta, når man er i humør til ekstrem intens musikk er det disse som leverer. har alle skivene liggende, og de nytes ofte..
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Fy f**n så bra de var da de varmet opp for Vader i Trheim! Steike ta for en trommis! En av de bedre konsertene jeg har bevitnet tror jeg. Hreidmarr var dessuten j****g trivelig, men så ut som om han egentlig ville spille i The Cure, haha! Bra band! Drüdenhaus er favoritten min.inferno wrote:FY f**n de sugde når de varma opp for vader/rotting christ på betong. Var nesten pinlig!
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
AN var grunnen til at jeg møtte opp den kvelden, og synes de gjorde en meget god konsert.inferno wrote:FY f**n de sugde når de varma opp for vader/rotting christ på betong. Var nesten pinlig!
Har de tre siste platene dems, men klarer ikke helt å forstå meg på Drudenhaus. Sisteskiva derimot er storslått og utrolig bra.
Vidar wrote:Fy f**n så bra de var da de varmet opp for Vader i Trheim! Steike ta for en trommis! En av de bedre konsertene jeg har bevitnet tror jeg. Hreidmarr var dessuten j****g trivelig, men så ut som om han egentlig ville spille i The Cure, haha! Bra band! Drüdenhaus er favoritten min.inferno wrote:FY f**n de sugde når de varma opp for vader/rotting christ på betong. Var nesten pinlig!
Hø? Det var ikke spesielt bra i Trondheim da... Ganske kjipt etter min mening, bare ordinært, lzm.
Bra band, hørte på dem ofte før, men det har blitt litt mindre det siste året. Så dem live på Betong for to år siden og. Foretrekker dem på skive. "New Obscrurantis Order" er den skiva jeg som regel setter på om jeg føler for å høre på bandet.
Det kan jeg skrive under på.Vidar wrote:Fy f**n så bra de var da de varmet opp for Vader i Trheim! Steike ta for en trommis! En av de bedre konsertene jeg har bevitnet tror jeg. Hreidmarr var dessuten j****g trivelig, men så ut som om han egentlig ville spille i The Cure, haha! Bra band! Drüdenhaus er favoritten min.inferno wrote:FY f**n de sugde når de varma opp for vader/rotting christ på betong. Var nesten pinlig!
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
A bottle of wine and a bucket of blood
Vidar wrote:Fy f**n så bra de var da de varmet opp for Vader i Trheim! Steike ta for en trommis! En av de bedre konsertene jeg har bevitnet tror jeg. Hreidmarr var dessuten j****g trivelig, men så ut som om han egentlig ville spille i The Cure, haha! Bra band! Drüdenhaus er favoritten min.inferno wrote:FY f**n de sugde når de varma opp for vader/rotting christ på betong. Var nesten pinlig!
Jeg gadd ikke se lenge på AN for å si det sånn. Var vel mest det horrible imaget som gjorde meg pissed
-
- Belieber
- Mood:
Nå skulle jeg til å være diplomatisk og si at imaget ikke teller så fælt, men den siste ukas erfaringer i andre subfora sier meg at det gjør det likevel.Vorax wrote:Onkel Ond wrote:Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.
(btw, kalle seg hreidmarr? Reidmar er ca. verdens minst onde navn)
Han er uansett ikke med i bandet lengre.
Litt far out fishing visuelt, men liker musikken godt. Og jeg syns de klarte seg bra på Betong.
Imaget er ekkelt ja. Vertfall bildene i coveret til Drudenhaus var jævlige.
Worship Manifesto
hehe, blunk blunk, hehe
-
- Beliebe
- Mood:
Har sansen for både New Obscurantis Order og Redemption Process. Bør vel sjekke ut Drudenhaus snart.
evilbanana wrote:Nå skulle jeg til å være diplomatisk og si at imaget ikke teller så fælt, men den siste ukas erfaringer i andre subfora sier meg at det gjør det likevel.Vorax wrote:Onkel Ond wrote:Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.
(btw, kalle seg hreidmarr? Reidmar er ca. verdens minst onde navn)
Han er uansett ikke med i bandet lengre.
Litt far out fishing visuelt, men liker musikken godt. Og jeg syns de klarte seg bra på Betong.
Imaget er ekkelt ja. Vertfall bildene i coveret til Drudenhaus var jævlige.
Worship Manifesto
Hva tenker du på?
-
- Belieber
- Mood:
Har bare hørt en sang fra dem, men det ga absolutt mersmak. Litt mer sus og fart enn Dimmu, og litt mindre sært enn Emperor, og litt mer variasjon. enn Dark Funeral. Det første jeg tenker på om jeg skal sammenlikne dem med noen.
Onkel Ond wrote:Wig Wam...
Og Hreidmarr er ikke med i bandet lengre, så det blir muligens litt anderledes vokal i fremtiden.
Bandet er vistnok midlertidig oppløst, eller on hold for tiden. Håper for all del at de fortsetter, men det skal litt til å måle seg med Mr Hreidmarr.
f**n, som om jeg skulle sagt det selv:)Vorax wrote:
Det er intenst, ingen tvil om det. Det er skjeldent jeg orker å spille gjennom hele Drudenhaus på en gang, men New Obscurantis Order og Redemption Process pløyer jeg gjennom rett som det er. Fantastiske skiver.
Noen som har hørt Exile? Det er f**n meg en møkkaskive.