Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Anorexia Nervosa

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hva synes dere?

Meget bra band!
36
53%
Møkkaband!
19
28%
Aldri hørt dem.
13
19%

Total votes: 68

Acrid
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Acrid »

...

Nochmar
Spermatozoon
Mood:

Post by Nochmar »

Intense disse gutta, når man er i humør til ekstrem intens musikk er det disse som leverer. har alle skivene liggende, og de nytes ofte..
"Det finnes ingen sommer uten vinter"

http://217.13.12.6/Diabolical-Breed/

DarthVidar
Poser
Poser
Mood:

Post by DarthVidar »

inferno wrote:FY f**n de sugde når de varma opp for vader/rotting christ på betong. Var nesten pinlig!
Fy f**n så bra de var da de varmet opp for Vader i Trheim! Steike ta for en trommis! En av de bedre konsertene jeg har bevitnet tror jeg. Hreidmarr var dessuten j****g trivelig, men så ut som om han egentlig ville spille i The Cure, haha! Bra band! Drüdenhaus er favoritten min.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

Eniel
Spermatozoon
Mood:

Post by Eniel »

inferno wrote:FY f**n de sugde når de varma opp for vader/rotting christ på betong. Var nesten pinlig!
AN var grunnen til at jeg møtte opp den kvelden, og synes de gjorde en meget god konsert.

Har de tre siste platene dems, men klarer ikke helt å forstå meg på Drudenhaus. Sisteskiva derimot er storslått og utrolig bra.

Helle
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Helle »

Vidar wrote:
Fy f**n så bra de var da de varmet opp for Vader i Trheim! Steike ta for en trommis! En av de bedre konsertene jeg har bevitnet tror jeg. Hreidmarr var dessuten j****g trivelig, men så ut som om han egentlig ville spille i The Cure, haha! Bra band! Drüdenhaus er favoritten min.

Hø? Det var ikke spesielt bra i Trondheim da... Ganske kjipt etter min mening, bare ordinært, lzm.
Image

Hør JernverketRadio Rox onsdager og søndager klokken 21.00.

Harvest
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Harvest »

Bra band, hørte på dem ofte før, men det har blitt litt mindre det siste året. Så dem live på Betong for to år siden og. Foretrekker dem på skive. "New Obscrurantis Order" er den skiva jeg som regel setter på om jeg føler for å høre på bandet.
Image

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Onkel Ond »

Vidar wrote:
Det kan jeg skrive under på.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

Tarmsaft
Beli
Beli
Mood:

Post by Tarmsaft »

Er genialt hvis man vil ha noe intents, men er enig i at det er vanskelig å høre veldig mye på en gang.
Wet socks are uncool.
www.myspace.com/insanityperfected

Favn
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Favn »

Helt ordinært band ,med en slitsom vokalist.

Topic author
Venomenon
Spermatozoon
Mood:

Post by Venomenon »

Synes ikke vokalen er slitsom, den kan kanskje høres masete ut i lengden for enkelte.
And hear that dreadfull roar, thundering from the east...

manimal
Poser
Poser
Mood:

Post by manimal »

Vidar wrote:

Jeg gadd ikke se lenge på AN for å si det sånn. Var vel mest det horrible imaget som gjorde meg pissed

evilbanana
Belieber
Belieber
Mood:

Post by evilbanana »

Vorax wrote:
Onkel Ond wrote:
evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.

(btw, kalle seg hreidmarr? Reidmar er ca. verdens minst onde navn)
Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..
Han er uansett ikke med i bandet lengre.

Litt far out fishing visuelt, men liker musikken godt. Og jeg syns de klarte seg bra på Betong.

Imaget er ekkelt ja. Vertfall bildene i coveret til Drudenhaus var jævlige.

np Worship Manifesto
Nå skulle jeg til å være diplomatisk og si at imaget ikke teller så fælt, men den siste ukas erfaringer i andre subfora sier meg at det gjør det likevel.
hehe, blunk blunk, hehe

Image

Den_Saakaldte
Beliebe
Beliebe
Mood:

Post by Den_Saakaldte »

Har sansen for både New Obscurantis Order og Redemption Process. Bør vel sjekke ut Drudenhaus snart.

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

evilbanana wrote:
Vorax wrote:
Onkel Ond wrote:
evilbanana wrote:Har alltid tenkt at det har vært litt sånn gothisk inspirert black metal, så jeg har ikke sjekka det ut egentlig.

(btw, kalle seg hreidmarr? Reidmar er ca. verdens minst onde navn)
Fyren er fransk og heter visstnok Rose til fornavn, så alt blir automatisk barskere da..
Han er uansett ikke med i bandet lengre.

Litt far out fishing visuelt, men liker musikken godt. Og jeg syns de klarte seg bra på Betong.

Imaget er ekkelt ja. Vertfall bildene i coveret til Drudenhaus var jævlige.

np Worship Manifesto
Nå skulle jeg til å være diplomatisk og si at imaget ikke teller så fælt, men den siste ukas erfaringer i andre subfora sier meg at det gjør det likevel.

Hva tenker du på?

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Onkel Ond »

Wig Wam...

Og Hreidmarr er ikke med i bandet lengre, så det blir muligens litt anderledes vokal i fremtiden.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

Runar,KFD,Gladøks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Runar,KFD,Gladøks »

Har bare hørt en sang fra dem, men det ga absolutt mersmak. Litt mer sus og fart enn Dimmu, og litt mindre sært enn Emperor, og litt mer variasjon. enn Dark Funeral. Det første jeg tenker på om jeg skal sammenlikne dem med noen.

stunix
Belieber
Belieber
Mood:

Post by stunix »

Jeg stemte "Møkkaband!", men teknisk sett er det jo dyktige musikere, det ble bare det pollalternativet som er nærmest min holdning til bandet. Anorexia Nervosa blir for symfonisk for meg.
Image

Vorax
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Vorax »

Onkel Ond wrote:Wig Wam...

Og Hreidmarr er ikke med i bandet lengre, så det blir muligens litt anderledes vokal i fremtiden.

Bandet er vistnok midlertidig oppløst, eller on hold for tiden. Håper for all del at de fortsetter, men det skal litt til å måle seg med Mr Hreidmarr.

Host
Be
Be
Mood:

Post by Host »

Vorax wrote:
Det er intenst, ingen tvil om det. Det er skjeldent jeg orker å spille gjennom hele Drudenhaus på en gang, men New Obscurantis Order og Redemption Process pløyer jeg gjennom rett som det er. Fantastiske skiver.

Noen som har hørt Exile? Det er f**n meg en møkkaskive.
f**n, som om jeg skulle sagt det selv:)

Ljosaak
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Ljosaak »

j****g slitsomt! Dyktige, uten tvil, men det blir altfor mange ideer samtidig for min enkle hjerne.

Locked Previous topicNext topic