Satyricon eller Dimmu Borgir?
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
TheUnborn wrote:Hva har disse to bandene med hverandre å gjøre?
Jeg bare lurer.
Begge banda var bedre før.
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Hehe, nei. Dimmu har alltid vært crap (de to første skivene spesielt), men ble bedre etterhvert, selv om den estetiske sansen alltid har vært way underneath pari, og de alltid har vært latterlige. Muzak, men i det minste vellykket muzak på de senere skivene.
Satyricon begynte som et lovende band (første demoen), ble sull når Satyr tok over (andre demoen, de to første skivene), og kom seg f.o.m. Nemesis og spesielt Rebel igjen. (The Shadowthrone er en skive som var småkul når den kom ut, men den har ikke tålt tidens tann i det hele tatt).
Satyricon begynte som et lovende band (første demoen), ble sull når Satyr tok over (andre demoen, de to første skivene), og kom seg f.o.m. Nemesis og spesielt Rebel igjen. (The Shadowthrone er en skive som var småkul når den kom ut, men den har ikke tålt tidens tann i det hele tatt).
fukkwitt wrote:Hehe, nei. Dimmu har alltid vært crap (de to første skivene spesielt), men ble bedre etterhvert, selv om den estetiske sansen alltid har vært way underneath pari, og de alltid har vært latterlige. Muzak, men i det minste vellykket muzak på de senere skivene.
Fair enough, fair enough.
Men det betyr vel ikke i bunn og grunn at alle må mene akkurat dèt?
Kan vel argumenteres for at du svarer på ditt eget spørsmålTheUnborn wrote:fukkwitt wrote:TheUnborn wrote:Hva har disse to bandene med hverandre å gjøre?
Jeg bare lurer.
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Wow.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood
Og dette er liksom en universell sannhet, siden du ler så høyt av en tilfeldig screamers ganske uoppsiktsvekkende mening?fukkwitt wrote:Hehe, nei. Dimmu har alltid vært crap (de to første skivene spesielt), men ble bedre etterhvert, selv om den estetiske sansen alltid har vært way underneath pari, og de alltid har vært latterlige. Muzak, men i det minste vellykket muzak på de senere skivene.
Jeg stemte noe sånt som at Dimmu var bedre før, Satyricon nå.
send them to sleep
Onkel Ond wrote:Kan vel argumenteres for at du svarer på ditt eget spørsmålTheUnborn wrote:fukkwitt wrote:TheUnborn wrote:Hva har disse to bandene med hverandre å gjøre?
Jeg bare lurer.
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Wow.
Hehe jo jo, at de begge var bedre før, greit nok. Men hvorfor er disse
to banda satt opp i en poll sammen, var vel det jeg prøvde å få frem.
Men trådstarter svarte på det, så no problem.
-
- Belieber
- Mood:
Onyx wrote:Og dette er liksom en universell sannhet, siden du ler så høyt av en tilfeldig screamers ganske uoppsiktsvekkende mening?fukkwitt wrote:Hehe, nei. Dimmu har alltid vært crap (de to første skivene spesielt), men ble bedre etterhvert, selv om den estetiske sansen alltid har vært way underneath pari, og de alltid har vært latterlige. Muzak, men i det minste vellykket muzak på de senere skivene.
Nei, jeg trodde at han tulla, sa jeg jo.
Og det er kanskje ikke en universell sannhet, men det burde være det. IMHO.
Sånt må du jo ikke innrømme!Onyx wrote:Åja. Skjønte vel ikke spøken jeg da.
Hilsen Onkel, uoffisiell weltmeister i roing.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
Roar wrote:Satyricon var ræva før
Satyricon har alltid vært rævva. f******a møkkaband!
Dimmu er gjennomført kvalitet fra Enthrone...og til dags dato. Et av Norges desidert beste band, ihvertfall på den ekstreme fronten.
Affen wrote:Roar wrote:Satyricon var ræva før
Dimmu er gjennomført kvalitet fra Enthrone...og til dags dato. Et av Norges desidert beste band, ihvertfall på den ekstreme fronten.
Dimmu Borgir vs. Trivium (!!)
TheUnborn wrote:Affen wrote:Roar wrote:Satyricon var ræva før
Da velger jeg Trivium.
Affen wrote:TheUnborn wrote:Affen wrote:Roar wrote:Satyricon var ræva før
Da velger jeg Trivium.
Kurium umuligum
-
- Spermatozoon
- Mood:
Bergman wrote:Begge har mange fete enkelt låter, so its a tie.
Enkeltlåter kanskje. Men synes ikke de klarer å holde noen god tråd gjennom albumene, hvertfall ikke dimmu
Fått no lo på knaggen kanskje?