Gehenna - WW
-
- B
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
herr_ost wrote:Samme her. I motsetning til de fleste tilbakemeldinger, så likte jeg faktisk opptredenen på Inferno meget godt.
Jeg gledet meg til det, men ble skuffet...
vampiria wrote:Svarte nei fordi WW er Gehennas desidert dårligste album. Ikke fordi skiva er så fryktelig dårlig, men fordi Gehenna har levert så utrolig mye fett.
Som jeg skulle sagt det sjøl. Et av norges beste band.. IMO.
Tenebres wrote:Sant det.Conan wrote:Tenebres wrote:Fin bump, Conan... Du fortsetter å imponere.
Har ikke hørt denne skiva før nå, og trenger vel ikke flere tråder om samme skiva.
det synes jeg og.
Likte veldig godt showet på Hits. Overraskande slutt.
Denne skiva har eg ikkje noko forhold til, men har hørt mykje bra om Admirion....Er den verdt å anskaffe?
Denne skiva har eg ikkje noko forhold til, men har hørt mykje bra om Admirion....Er den verdt å anskaffe?
Atheos wrote:Likte veldig godt showet på Hits. Overraskande slutt.
Admirion skiva har jeg oppdaget litt på nytt, bra skive det, så verdt å ha ja.
-Vio-Lence
-
- Belieber
- Mood:
Tenebres wrote:Atheos wrote:Likte veldig godt showet på Hits. Overraskande slutt.
Egentlig ikke så j****g morsomt, hadde gledet meg som F.
Samme her, men er umulig å ikkje smile når ein tenker på det.
Atheos wrote:Likte veldig godt showet på Hits. Overraskande slutt.
Den heter ADIMIRON Black
j****g fet skive! Helt utrolig fet faktisk... En av typen "Må ha".
Hehe ok. Tok tittelen frå hukommelsen, som igjen ikkje er stort å skryte av. Då skal eg prøve å få tak i den. Om det er nokon som har den til salgs for ein billig penge, så er det berre å skrike ut.plystrup wrote:Atheos wrote:Likte veldig godt showet på Hits. Overraskande slutt.
Den heter ADIMIRON Black
j****g fet skive! Helt utrolig fet faktisk... En av typen "Må ha".
-
- Poser
- Mood:
Spilte gjennom "WW" for noen dager siden og den er fortsatt utrolig bra! Levedyktig og j****g gjennomført grim black metal som uten tvil er noe av det beste som har kommet på årevis her til lands.
-
- Belieber
- Mood: