Hvem syns DU synger best i Kiss?
-
Topic author - Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hvem syns DU synger best i Kiss?
Inspirert av tråden med skremmende meninger ang Paul Stanley's mesterlige vokal, lager jeg herved en poll. Hvem liker DU best, sangteknik satt til side? Personlig må jeg si Paul, selv om Peter og synger meget bra, Gene synger sykt tøfft, og Ace har en herlig sjarm.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Liker både Gene og Paul, alt etter hvem som passer best på hver låt.
Forresten kult å høre demo-versjonen av God of Thunder, med Paul Stanlet på vokal, ganske så annerledes.
Forresten kult å høre demo-versjonen av God of Thunder, med Paul Stanlet på vokal, ganske så annerledes.
-
- Poser
- Mood:
Som andre har vært inne på:
Paul synger best , teknisk sett.
Gene har generelt den RÅESTE stemmen.
Peter har den flotte grove stemmen, som løfter flere av låtene dems
Ace har og tøff/flott stemme. Synes han forøvrig skulle hatt flere vocal-låter.
- Enn Gene er min favoritt når det kommer til helhet. Så blir det alikvel vanskelig å velge. Så jeg står over.
Hadde det ikke vært noen Ace Frehley eller Peter Criss så hadde det sannsynligvis ikke vært noen KISS. Hvertfall ikke slik det er idag.
I et band med såpass sterke personligheter kan man ikke utelukke enkelte. Enn Gene&Paul får kred. for å forsette bandet.
Paul synger best , teknisk sett.
Gene har generelt den RÅESTE stemmen.
Peter har den flotte grove stemmen, som løfter flere av låtene dems
Ace har og tøff/flott stemme. Synes han forøvrig skulle hatt flere vocal-låter.
- Enn Gene er min favoritt når det kommer til helhet. Så blir det alikvel vanskelig å velge. Så jeg står over.
Hvorfor ikke?Dick_Hardy wrote:De andre teller ikke
Hadde det ikke vært noen Ace Frehley eller Peter Criss så hadde det sannsynligvis ikke vært noen KISS. Hvertfall ikke slik det er idag.
I et band med såpass sterke personligheter kan man ikke utelukke enkelte. Enn Gene&Paul får kred. for å forsette bandet.
-
Topic author - Rocker
- Mood:
Hege wrote:EnigDick_Hardy wrote:Paul synger best. Gene er tøffest. De andre teller ikke
Hva f**n feiler det dagens ungdom!? Nå skuffer dere enormt, både Dick & Hege...Ace & Peter utgjør 50% av tidenes tøffeste band, og begge er like unik og fantastisk som Paul & Gene!!
KISS ER TIDENES TØFFESTE BAND!!!
-og selv om '80s '90s Kiss også er knallbra, er det ikke å komme ifra at det er og blir Paul, Gene, Ace & Peter som er det klassiske Kiss.
-
- Poser
- Mood:
Her har vi gutten som tar en spøk!Affen wrote:Hege wrote:EnigDick_Hardy wrote:Paul synger best. Gene er tøffest. De andre teller ikke
Hva f**n feiler det dagens ungdom!? Nå skuffer dere enormt, både Dick & Hege...Ace & Peter utgjør 50% av tidenes tøffeste band, og begge er like unik og fantastisk som Paul & Gene!!
KISS ER TIDENES TØFFESTE BAND!!!
-og selv om '80s '90s Kiss også er knallbra, er det ikke å komme ifra at det er og blir Paul, Gene, Ace & Peter som er det klassiske Kiss.
Men det er ikke til å komme bort i fra at Crazy Nights er den beste Kiss-skiva
Gene Simmons vinner i min bok, men det er close race mellom ham, Stanley og Frehley. Peter Criss sang som ei kråke, og er ikke noe savn. Det var kun som Rod Stewart-kloning i "Hard Luck Woman" at han funka. Og så er "Getaway" ganske kul, forresten.
Eläkööt supikoirat!
Flott, da var det avklart. Holder f**n meg ikke styr på alle gitarister og trommiser som flyr inn og ut av det bandet der (og ja, det var en overdrivelse). Det er Paul Stanley og Gene Simmons som ER KISS!Affen wrote: det er og blir Paul, Gene, Ace & Peter som er det klassiske Kiss.