Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Brodequin

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hvilket album er best?

Instruments Of Torture
0
No votes
Festival Of Death
9
82%
Methods Of Execution
2
18%

Total votes: 11

Topic author
Ignifer
B
B
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Brodequin

Post by Ignifer »

Brodequin er noe av det drÞyeste jeg har hÞrt, noensinne. Du skal vÊre ganske innbarka for Ä sitte og digge noe av dette. Jeg synes derimot at det er j****g kult. Og hvis jeg skal plukke ut ei skive gÄr jeg for Festival of Death. Makan til blasting. Noen mÄ ha hÞrt disse kara, og alle burde ha hÞrt det bare for Ä ha hÞrt det. Og nÄr man tenker pÄ at den tidligere trommisen visstnok skal ha spilt for Paul Di Anno, det er bare drÞyt.

http://www.myspace.com/brodequinmethodsofexecution

General ell?
Belieber
Belieber
Mood:

Post by General ell? »

f**n, trykka pÄ feil. Festival er den beste
Mr. MARSHALL

Goregasm
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Goregasm »

Instruments Of Torture liker jeg best. Methods er rÄ den og men liker ikke lyden pÄ den sÄ altfor godt.
Image

AssWipe
Belieber
Belieber
Mood:

Post by AssWipe »

Husker jeg fikk sjokk fÞrste gang jeg sÄ denne videoen her
for noen Ă„r siden

manimal
Poser
Poser
Mood:

Post by manimal »

Sjarmerende band ja

SnickarjÀvel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by SnickarjĂ€vel »

AssWipe wrote:Husker jeg fikk sjokk fÞrste gang jeg sÄ denne videoen her
for noen Ă„r siden

sjuk tromming pÄ han der karen

Topic author
Ignifer
B
B
Mood:

Post by Ignifer »

Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.

Monroe
Infant
Infant
Mood:

Post by Monroe »

Igniferum wrote:Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.

Captain Killdrums. Holder en knapp pÄ Instruments. Selv om fremfÞringen er sÄ som sÄ synes jeg hele greia er brutal som f**n. Ekstremt mye bass i lydbildet. Festival er ogsÄ kul, men fÞler at den blir litt monoton i lengden. Torches of nero er favorittsangen her. Methods har jeg hÞrt lite pÄ. Synes trommene er litt pÄ etterskudd nÄr det er pÄ det raskeste.
Image

AssWipe
Belieber
Belieber
Mood:

Post by AssWipe »

Igniferum wrote:Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.

Han her?

Det stÄr at bandet er Brodequin, men jeg har alltid trodd dette er et annet band.

FullOfGrace
Spermatozoon
Mood:

Post by FullOfGrace »

Brodequin er fett! Husker jeg hÞrte dette for en del Är tilbake og syntes det var helt j****g.. Han Captain Killdrums har f**n meg en absurd blast beat gÄende. Husker jeg var inne pÄ webben hans en gang. Det finnes en video der han spiller med 1 meter lange stikker pÄ tykkelse med en hestepeis. Festival of Death er forÞvrig den jeg liker best, i likhet med de fleste andre ser det ut som..
Image

:?

Monroe
Infant
Infant
Mood:

Post by Monroe »

AssWipe wrote:

Han her?

Det stÄr at bandet er Brodequin, men jeg har alltid trodd dette er et annet band.

Det er Brodequin ja. Sangen er "Verdrinken" fra "Prelude to Execution" MCD.
Image

Topic author
Ignifer
B
B
Mood:

Post by Ignifer »

AssWipe wrote:

Han her?

Jepp, Jon Engman ja. Etter at han joina sÄ lÄt de rett og slett annerledes. Eller, de lÄt for mye likt mye annet for Ä si det sÄnn. Chad Wells gjorde det enkelt og greit med fullt pÞs hele veien, og det var det som var fett.

Onyx
Queen of Svada
Mood:

Post by Onyx »

AssWipe wrote:Husker jeg fikk sjokk fÞrste gang jeg sÄ denne videoen her
for noen Ă„r siden

Et h*****e brÄk. =O
send them to sleep

SatanaClaus
Beli
Beli
Mood:

Post by SatanaClaus »

Festival of Death

Erkedemon
Beliebe
Beliebe
Mood:

Post by Erkedemon »

Han derre kapteinen blir rĂŠvpult a Jon.

master_k
Belieber
Belieber
Mood:

Post by master_k »

Haha. HÞrte lÄta 'Strappado' for fÞrste gang nÄ. Holdt pÄ Ä le meg i hjel av vokalen. j***a stÞvsuger.

Men det var fett, da!

Locked Previous topicNext topic