Brodequin
Brodequin
Brodequin er noe av det drÞyeste jeg har hÞrt, noensinne. Du skal vÊre ganske innbarka for Ä sitte og digge noe av dette. Jeg synes derimot at det er j****g kult. Og hvis jeg skal plukke ut ei skive gÄr jeg for Festival of Death. Makan til blasting. Noen mÄ ha hÞrt disse kara, og alle burde ha hÞrt det bare for Ä ha hÞrt det. Og nÄr man tenker pÄ at den tidligere trommisen visstnok skal ha spilt for Paul Di Anno, det er bare drÞyt.
http://www.myspace.com/brodequinmethodsofexecution
http://www.myspace.com/brodequinmethodsofexecution
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
sjuk tromming pÄ han der karenAssWipe wrote:Husker jeg fikk sjokk fÞrste gang jeg sÄ denne videoen her
for noen Ă„r siden
Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.
Igniferum wrote:Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.
Captain Killdrums. Holder en knapp pÄ Instruments. Selv om fremfÞringen er sÄ som sÄ synes jeg hele greia er brutal som f**n. Ekstremt mye bass i lydbildet. Festival er ogsÄ kul, men fÞler at den blir litt monoton i lengden. Torches of nero er favorittsangen her. Methods har jeg hÞrt lite pÄ. Synes trommene er litt pÄ etterskudd nÄr det er pÄ det raskeste.
Igniferum wrote:Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.
Han her?
Det stÄr at bandet er Brodequin, men jeg har alltid trodd dette er et annet band.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Brodequin er fett! Husker jeg hÞrte dette for en del Är tilbake og syntes det var helt j****g.. Han Captain Killdrums har f**n meg en absurd blast beat gÄende. Husker jeg var inne pÄ webben hans en gang. Det finnes en video der han spiller med 1 meter lange stikker pÄ tykkelse med en hestepeis. Festival of Death er forÞvrig den jeg liker best, i likhet med de fleste andre ser det ut som..
AssWipe wrote:Igniferum wrote:Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.
Han her?
Det stÄr at bandet er Brodequin, men jeg har alltid trodd dette er et annet band.
Det er Brodequin ja. Sangen er "Verdrinken" fra "Prelude to Execution" MCD.
AssWipe wrote:Igniferum wrote:Chad Walls ja, eller Captain Brodequin som jeg har hÞrt noen kalle han. Sjuk trommis, men pÄ fÞrsteskiva Instruments Of Torture spiller han ikke sÄ veldig bra. Man kan hÞre at han sliter med tempoet pÄ enkelte lÄter. PÄ Festival Of Death derimot sitter alt som ei kule. Respekt til trommiser som spiller igjennom hele driten i et take, spesielt i sÄnn musikk som dette. Trommisen som de tok inn pÄ tredjeplata Methods synes jeg ikke er noe sÊrlig.
Han her?
Jepp, Jon Engman ja. Etter at han joina sÄ lÄt de rett og slett annerledes. Eller, de lÄt for mye likt mye annet for Ä si det sÄnn. Chad Wells gjorde det enkelt og greit med fullt pÞs hele veien, og det var det som var fett.
-
- Beli
- Mood: