Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Hvem syns DU synger best i Kiss?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Paul, Gene, Ace eller Peter?

Paul Stanley
34
58%
Gene Simmons
15
25%
Ace Frehley
6
10%
Peter Criss
4
7%

Total votes: 59

Warslaughter
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Warslaughter »

Lynchomaniac wrote:
Affen wrote:Hva f**n feiler det dagens ungdom!? NÄ skuffer dere enormt, bÄde Dick & Hege...Ace & Peter utgjÞr 50% av tidenes tÞffeste band, og begge er like unik og fantastisk som Paul & Gene!!

Hva Frehley angÄr sÄ er hans bidrag til "The Kiss Legacy" sÄ er han en uunvÊrlig brikke i Kiss, men det samme kan ikke sies om Crisses bidrag....

Han har ikke bidratt med sÊrlig mer enn OK trommespill da han var pÄ sitt beste pÄ 70 tallet

:roll: Criss er en viktig del av Kiss. Kjemien mellom de 4 orginale medlemmene er etter min mening, en av faktorene til at de ble sÄ store.

Warslaughter
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Warslaughter »

Affen wrote:Hva f**n feiler det dagens ungdom!? NÄ skuffer dere enormt, bÄde Dick & Hege...Ace & Peter utgjÞr 50% av tidenes tÞffeste band, og begge er like unik og fantastisk som Paul & Gene!!

Kunne ikke vĂŠrt mer enig Affen! begge to er unike.

SnickarjÀvel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by SnickarjĂ€vel »

Hmm. Full krangel i WigWam-klubben berre pÄ grunn av ein Kiss-diskusjon.

Dessutan er det nok Paul som er den beste vokalisten i Kiss. Det er det liten tvil om.

Swordandstone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Swordandstone »

Uten tvil Paul Stanley :) Fantastisk stemme pÄ mannen. Resten av gutta synger ogsÄ bra. Ace er vel kanskje den dÄrligste til Ä synge, men han tar mye igjen pÄ sjarm. Gene har ogsÄ ei vanvittig kul stemme. HÞr f.eks pÄ Not for the innocent fra Lick it up.

steinman
Poser
Poser
Mood:

Post by steinman »

Her stemmer man utvilsomt Paul Stanley. Mannen har en sÊregen og glimrende stemme, som virkelig kler Pauls ofte fantastiske lÄter. Han vinner utvilsomt bÄde nÄr det gjelder stemme og komponering i bandet, sÄ med fare for Ä gjenta meg selv...

Paul Stanley er konge!

NÄ skal det uansett sies at noe av det som gjÞr Kiss til det ypperlige bandet det er er nettopp det faktum at alle (i originalbandet) sang. Dette skaper en variasjon som gjÞr det hele mer spennende, og alle medlemmene har sine gullkorn blant bandets store lÄtkatalog.

Lugubriel
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Lugubriel »

Paul Stanley har den stĂžrste stemmen, uten tvil. Men han er litt gay.
Ace vinner pÄ sjarm og Gene pÄ levering. Peter har mest rocka stemmen, det skal han ha. Alt i alt; :?
Image

SambaBoy
Infant
Infant
Mood:

Post by SambaBoy »

Helt klart Paul for min del. Knall lÄtskriver er han og. Men som tidligere nevt: Ace har beste soloskiva!

Eon
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Eon »

PĂ„l StĂŠnli er nok den beste vokalisten.
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!

333+333
B
B
Mood:

Post by 333+333 »

Selv om alle synger bra er de et godt stykke unna Stanley, han fikk seff min stemme.

Fjorsvartnir
Spermatozoon
Mood:

Post by Fjorsvartnir »

Gene Simmons fÄr stemmen min.

Dick Hardy
Poser
Poser
Mood:

Post by Dick Hardy »

Synes det er litt ufint Ă„ ikke la Eric Carr vĂŠre et alternativ. Han sang veldig bra.
Image

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Dick Hardy wrote:Synes det er litt ufint Ă„ ikke la Eric Carr vĂŠre et alternativ. Han sang veldig bra.

Hallo, han sang jo ikke akkurat pÄ j****g mange lÄter da. Dee Dee sang pÄ et par lÄter i Ramones, men han omtales ikke som vokalist av den grunn. Samme med Fast Eddie, han sang og pÄ ei lÄt i Motörhead, men jeg setter f**n ikke opp poll pÄ hvem som er den beste Motörhead-vokalisten av ham og Lemmy av den grunn :)
Image

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Thunderbear »

Eric Singer. Hvorfor er ikke han i pollen btw?

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Thunderbear wrote:Eric Singer. Hvorfor er ikke han i pollen btw?

Moroklumpen.
Image

Lynchomaniac
Poser
Poser
Mood:

Post by Lynchomaniac »

Affen wrote:
Dick Hardy wrote:Synes det er litt ufint Ă„ ikke la Eric Carr vĂŠre et alternativ. Han sang veldig bra.

Hallo, han sang jo ikke akkurat pÄ j****g mange lÄter da. Dee Dee sang pÄ et par lÄter i Ramones, men han omtales ikke som vokalist av den grunn. Samme med Fast Eddie, han sang og pÄ ei lÄt i Motörhead, men jeg setter f**n ikke opp poll pÄ hvem som er den beste Motörhead-vokalisten av ham og Lemmy av den grunn :)

NĂ„ har vel ikke det noensinne vĂŠrt en aktuell problemstilling heller da bandet ikke har hatt flust av vokalister i lineup'en - i motsetning til Kiss, Styx etc. :!:
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjém helt i fra Åsbygda je"!

Being a Klopp-timist YNWA <3

GladĂžks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by GladĂžks »

Affen wrote:KISS ER TIDENES TØFFESTE BAND!!!

-og selv om '80s '90s Kiss ogsÄ er knallbra, er det ikke Ä komme ifra at det er og blir Paul, Gene, Ace & Peter som er det klassiske Kiss.

Image

Jaggu! Dette sÄ kjent ut, Affen!
ElÀkööt supikoirat!

Fjorsvartnir
Spermatozoon
Mood:

Post by Fjorsvartnir »

Jeg synes Eric Carr synger Beth sangen bra, MEN er vel ingen tvil om at Peter Criss er helt klart den beste til Ä synge den? Synes forÞvrig God Gave Rock 'N Roll To You fremhever hvor godt Paul og Gene sine vokaler utfyller hverandre, man tenker pÄ en mÄte ikke over det fÞr man hÞrer sangen(ihvertfall ikke jeg).

Porcus
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Porcus »

Peter Criss synger pÄ den beste lÄta, og det lÄter ... tja, sjarmerende rÞlpete og helt rÄtt, men ikke nÞdvendigvis fantastisk, pÄ Alive!. (Enern, selvsagt.)
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

Steve Peck
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Steve Peck »

Fjorsvartnir wrote:Jeg synes Eric Carr synger Beth sangen bra, MEN er vel ingen tvil om at Peter Criss er helt klart den beste til Ă„ synge den?
Er faktisk ikke helt sikker pÄ om jeg foretrekker Criss framfor Eric Singer. Sistnevnte synger veldig bra live ihvertfall og gjÞr sÄnn sett ikke skam pÄ navnet.
Tenebres wrote:Smoothie er altsÄ litt som sex.

GladĂžks
Belieber
Belieber
Mood:

Post by GladĂžks »

Porcus wrote:Peter Criss synger pÄ den beste lÄta, og det lÄter ... tja, sjarmerende rÞlpete og helt rÄtt, men ikke nÞdvendigvis fantastisk, pÄ Alive!. (Enern, selvsagt.)

Den beste lÄta? Men den synger jo Simmons og Stanley duett pÄ! :?

np Kiss - Only You (skal sette den pÄ om litt i alle fall)
ElÀkööt supikoirat!

Locked Previous topicNext topic